Jumaat, 6 Oktober 2017

MISTERI HURUF (SUATU PENCARIAN)

BERKATA ALLAH "Khabarkan kepada manusia, bagaimana manusia sedang berfikir SEKARANG (huruf ringkasnya SKG) lalu Allah maksudkan sebagai Sarawak atau Sabah itu S,
K itu kehilangan atau keciciran G itu sebagai Geran (HAK) lalu maksud nya dibaca seperti ini...
SABAH ATAU SARAWAK KEHILANGAN GERAN (HAK) lalu Allah gantikan S itu dengan Semananjung bermaksud Kuala Lumpur. K sebagai KETUA lalu G sebagai GAGASAN....maksudnya dibaca seperti Kuala Lumpur Ketua Gagasan penubuhan 1 MALAYSIA.
Demikian Allah berumpamaan hanya dengan SKG (sekarang) masa ini atau saat ini.  Maka apa sedang berlaku, sudah tentu MAKSUDnya BENAR-BENAR BERLAKU (BBB)."

Di harap Dunia dan Manusia mengerti, mengapa mesti menulis dengan HURUF ringkas, KWN (kawan) jika Khawin juga (KWN) tak salahkan....??? Demikian Allah berumpamaan, hingga bagaimana manusia telah merosakkan Sistem PengUDARAan dengan menghantar huruf dan angka atas sikap yang tidak bertanggong jawaban.  Maka kesannya kepada perubahan IKLIM DUNIA (bayangkan berapa trillion sehari proses data penggunaan telefon ke UDARA (on AIR) Bahasa melayu cakap AIR itu (WATER). Lalu dibawah oleh putaran ANGIN, lalu menganggu pergerakkan AWAN disenut oleh Ihlam Allah sebagai 3A (AAA) Udara AIR<>ANGIN<>AWAN.

Lalu jika dating 3A (AAA) yang lain. umpama API (panas atau kemarau) AIR (Water atau hujan atau kering tiada hujan AIR (water). ASAP (yang melibatkan Gelombang SUHU).  Apakah Ilmu sains dan teknologi terfikir semua itu adalah atas TANGGONG JAWAB MEREKA....??? MENCIPTA SESUATU YANG MEMPERDAYAKKAN DIRI MEREKA SENDIRI.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan