Selasa, 10 November 2020

AS MEMILIH: JOE BIDEN/KAMALA HARRIS MENANG!

BONGKAR!!! Jangan tak BONGKAR?


Apa baiknya Joe Biden menewaskan Donald Trump?  Apa pula disebaliknya?  Gambaran angka>>>>>


Donald Trump memang JELAS "CELUPAR" dan suka membuat HURU-HARA! Namun disebalik semua itu tersangat membuat CHINA merasa duduk tak senang berdiri rasa nak jatuh!  Hari ini tanpa Donald Trump, CHINA merasa selesa dengan AGENDA "TRIPLE C" yang telah lama dirancang.
CHINA merupakan satu-satunya Negara Dunia yang padat dengan penduduk melebihi 1.4 Billion berbanding INDIA hanya melebihi 1.3 Billion.  Sedang America hanya lebih 300 juta penduduk.  Pandemic Caronavirus melanda America lebih 10 juta kes sedang China hanya kurang dari 90 ribu kes dengan kadar kematian begitu rendah dengan tidak sampai 5 ribu.

Antara Agenda Utama Triple C China adalah menawan Laut China Selatan sepenuhnya dari sebarang akitiviti tentera luar seperti America atau Japan.  China cuba mengawal Sepenuhnya ASIA PACIFFIC dengan campurtangan America.

Laut China Selatan adala Penyumbang Besar Ekonomi Dunia pada abad akan datang (antara 2030 -2050).  Triple C China hari ini sedang berjalan 75% mencapai kejayaan tanpa disedari oleh #DHINI kecuali Donald Trump mampu membacanya tapi tidak mendapat sokongan mana-mana negara kecuali Japan.

Maka inilah MALAPETAKA" ANGKA 11:11>>>>


yang akan melanda #DHINI sedikit lama lagi bermula dengan angka 11 11 20 20!
AWAS! AMARAN! Khalifah



 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan