Selasa, 26 Jun 2018

ULANGAN

DAN KAMI JUA TIDAK LAGI AKAN MENGULANG SEMULA SEGALA TAJUK DALAM BLOG INI UNTUK DIKONGSIKAN.  MALAH KAMI JUGA TIDAK DIPERINTAHKAN OLEH ALLAH UNTUK MEMBERITAHU DENGAN "JELAS" APA-APA JUA YANG DITULIS SEBELUM INI (MELALUI IHLAM ALLAH), KERANA TELAH CUKUP BANYAK KAMI SAMPAIKAN, NAMUN MANUSIA DAN DUNIA TIDAK PERNAH MENGHIRAUKANNYA.

Malam ini aku hadir, memberitahu akan manusia, bahawa tiada akan kami mengulangi kata-kata kami untuk kali yang kedua (selepas TAJUK INI) di POSTING.  Malah Allah memerintahkan kami lebih banyak DIAM dari bercakap.

Jika apa yang kami dikhabarkan oleh Allah, sesungguhnya HAL ini bermula pada 1hb. Julai, 2018 (AHAD), namun ketetapan itu berubah, adalah kerana terlalu banyak HAL yang tidak betul, berlaku disana-sini yang tidak terkawal (atas sikap manusia yang menggunakan ALAM MAYA melebihi BATAS (iaitu sengaja menyampaikan pelbagai cerita yang bukan-bukan) padahal bertentangan dengan "NIAT" mereka.

Dimana-mana di ALAM MAYA, apa yang manusia DENGAR dan BACA, hampir lebih banyak "HAYALAN" dari kenyataan.  Malah apa sahaja yang mereka lakukan hampir semua diberitahu kepada DUNIA, padahal bukanlah "MUSTAHAK" sangat.  Hanya sebagai "HIBURAN" sedang masa untuk mereka berurusan dengan ALLAH mereka lupa.  Malah ada yang tidak punya masa berurusan dengan ALLAH, dan ada pula langsung "TAK INGAT" akan Allah.

Mereka bijak memberi sesuatu pandangan, padahal mereka lupa, semua itu hanya sebagai menunjukkan diri mereka telah semporna (walhal itu hanya cakap mereka, sedang apa yang sedang mereka lakukan jauh dari apa yang mereka perkatakan).

Tiada ulasan:

Catat Ulasan