Rabu, 6 Februari 2019

TEMBOK YANG TINGGI

Mengapa manusia amat gemar berlagak SOMBONG?  Sedang MALAIKAT pun tidak tahu mengapa Allah ciptakan manusia, bagaimana pula manusia tahu, kenapa Allah ciptakan manusia? Al-Quran (2:30) Surah Al-Baqarah ayat 30.


Alhamdullilah, syukur kepada Allah dalam menghadapi kesukaran ternyata ada juga hekmahnya.  Dan tajuk ini memperingatkan Donald Trump sebaik Khalifah membatalkan tajuk "Siapa Donald Trump Sebenarnya".  Mengikut Tarikh di Malaysia hari ini tanggal 7 (Al-Quran Surah Al-Araf) yang mengandungi 206 ayat.  Pantas Khalifah memetik angka 7206 lalu 72 Al-Jin ayat 6, bagaimana jin merasa sombong apabila manusia meminta pertolongan daripada mereka.

Surah Al-Jin mempunyai 28 ayat dan 28 itu pula Surah Al-Qasas (Pelbagai kisah), pantas nantinya akan Khalifah cantumkn angka-angka itu menjadi lebih bermakna untuk kalian renungi, kerana posting ini terhitung dengan angka 999 yang Allah sengajakan menjadi demikian.

Adalah juga, atas beberapa tajuk telah dibatalkan, maka Allah akan ganti dengan yang baharu bagi mengatasi "bencana" bakal menimpa atas beberapa tajuk yang bertukar angka, lalu mempunyai makna berbedza.

Diambil tajuk ini sebagai Tembok Yang Tinggi, lantaran halangan telah diatasi bagi menghadapi Ihlam akan diturunkan nanti selepas berlaku banyak perubahan.  Moga sesiapa yang masih mampu mengikuti blog ini memahami akan kehendak Allah.

Maka angka yang akan Khalifah ceritakan adalah 72062828999.........hari ini Khamis (5) namun bagi kebanyakkan menganggapnya sebagai hari (4) ?

Tiada yang paling gembira dalam hidup ini, selain dari tak berbuat apa-apa, adalah menulis dan baca sendiri apa yang ditulis, moga dapat membuktikan suatu hari nanti, Khalifah bercakap benar.  Mengimbau "1990 Secret" kejadian pembakar bendera Malaysia di Filipina memang telah Khalifah tulis pada sisipan cerita 1990, yang mengatakan ada seorang yang datang dari Filipina akan membawa SENGKETA.  Maka itu telah pun terbukti kewujudannya pada 19 Janurai, 2019 dan disiarkan pula kesahihannya pada 7 Februari, 2019.  Lalu benarlah segalanya bermila bulan Februari, 2019.  Tembok Yang Tinggi (7) (adalah Allah umpamakan sebagai UMPAN yang dipasang oleh Al-JIN (72), memerangkap minda manusia berfikir, diterjemahkan pada angka (72062828999) akan dikupas kemudian.

#PHASE2 DUNIA HARI INI:

Tajuk ini adalah diceritakan hari ini mengenai perlaksanaan "PERINTAH BERKURUNG" hingga hampir 13 trillion manusia seluruh dunia dikawal pergerakan mereka oleh Tembok "PERINTAH BERKURUNG" atau di Malaysia disebut sebagai #PKP? atas sebab-sebab serangan #COVID19? Malah seluruh dunia menutup semua tempat IBADAT kepada mana-mana Agama? juga semua majlis yang akan dianjurkan segera dibatalkan.

Demikian tajuk ini mengambarkan Dunia Hari ini berhadapan dengan Serangan Makhluk Halus pembawa #COVID19?  Adakah sama dengan Yajuj & Majuj???? PERINGATAN!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan