Jumaat, 22 Mac 2019

Bagaimana Kerasnya AIR ?

Kenapa AIR itu keras? Benarkah AIR keras? Tajuk ini Allah turunkan tanggal 22/3/2019. Gambar ini sebagai KIASAN!


Maka hari ini 30/10/2020 aku membicarakan mengenai perkataan BAUR dan BUAK yang berkaitan dengan tajuk ini?

BAUR:  Bermaksud boros dan tidak hemat
BAUK: mengolah atau bertingkah serupa tidak tetap pendirian

Seperti dikisahkan sebelum ini siapakah sebenarnya DONALD TRUMP? Selain REWEL Trump juga BAUK dan BAUR!


Malah Trump mengancam! Jika kalah dalam pemilihan pada Bulan November, 2020 tidak memberi jaminan akan peralihan kuasa berjalan AMAN! Sekian lama (Suara) Ihlam Allah tak kedengaran,  selama itu juga dunia dan manusia lupa bahawa dari bermula 1hb. Februari hingga masuk Bulan Mac, 2019,  seolah-olah tiada bencana melanda bumi,  gara-gara terhibur atau aysik dengan citra "cinta".  Namun sebenarnya terlalu banyak bencana melanda bumi dan manusia yang tak pernah mereka alami berlaku dimana-mana tanpa diundang dan pergi tidak dihantar.  Seraya itu Allah berkata:

"Khabarkan kepada manusia dan dunia, mengenai 3hb. April, 2019 sesungguhnya akan Kami hantar pasukan terbaharu membantu Engkau,  sebagai tambahan menghadapi situasi 6hb. April, 2019 dan mana-mana tarikh sepanjang Bulan April".

"Bahkan, Allah akan buktikan kepada mereka melalui izin Kami,  sesungguhnya Engkau Kami berikan kekuatan baharu ditangan kananmu, agar mereka memahami akan kebesaran Allah."

Wahai Donald Trump, awak terlalu awal mengisytihar Bukit Golan milik Yahudi (Isreal), maka awak akan tetap musuh No satu kepada Khalifah,  harap Rakyat America sedar, aku tidak sengaja bermusuh dengan kamu hanya seorang bernama Donald Trump.  Seoarng lelaki tampan bergaya, tapi gopoh membuat sebarang perancangan (umpama manusia tiada pendirian) kurang akal.  Hingga Allah berkata:

"Bahkan, bumi akan hancur ditangan seorang manusia berotak keras.  Tahukah Engkau betapa keras otaknya,  sekeras caranya berkata-kata.  Bahkan bukanlah sebenarnya keras itu batu, tapi keras AIR yang membinasakan dirinya sendiri, bahkan seluruh rakyat dan buminya akan ditimpa Bala Bencana".

Tiada ulasan:

Catat Ulasan