Rabu, 8 Julai 2020

7 IRAS DALAM 7 TEMPAT DALAM 1 MASA

LANGKAH KE4 ANGKA 7:
Begitu gempar di You Tube menceritakan menjangkakan bahawa Imam Al-Mahdi akan dibaiatkan pada tahun 2020 di depan Baitullah pada Bulan Zulhijjah 1441H.  Malah ada sudah dengan ANGKUHnya mengaku mengenali bakal Calon Al-Mahdi itu>>Tapi tahukah mereka bahawa Al-Mahdi itu mempunyai KUASA GHAIB (pemberian Allah) sepertimana Khalifah nyatakan pada Tajuk 7 HAA MIM dalam Kalimah 30.  Antaranya 7 IRAS dalam 7 TEMPAT dalam 1 MASA selain 7 BAHASA dan 7 KUASA GHAIB.

AL-MAHDI CIPTAAN ALLAH:
Imam Al-Mahdi bukan ciptaan manusia (suka-suka mencalonkan Imam Al-Mahdi) sedang engah punya apa-apa KUASA GHAIB yang diberikan ALLAH.  Dan adalah SIA-SIA mengaku Al-Mahdi jika sememangnya engah punya KUASA GHAIB!  Ketahuilah Pandemic Corona Virus melanda #DHINI adalah hanya mampu ditewaskan dan dibinasakan oleh KUASA GHAIB kerana COVID19 itu datangnya secara GHAIB dan dicipta oleh PENCIPTA GHAIB (ALLAH).

Sepertimana DAJJAL hanya mampu ditewaskan oleh Nabi Allah Isa! Demikian juga hanya Al-Mahdi mampu membinasakan VIRUS CORONA! Hanya dengan LIMBASAN KAIN SELENDANG DITANGAN KANANNYA>>>LALU DIKIBAR keudara seraya mengeluarkan bau-abuan yang mampu membunuh VIRUS CORONA.  Dan apabila tercium oleh penghidap penyakit COVID19 akan segera SEMBUH dengan sendirinya.

5 + 6 + 1 + 1=14:
Siapa yang tahu? Sedang 1+1 pun tiada yang tahu? Jangan Bilang 14 (hasil dari 7 +7)? Maka itulah antyara KUASA GHAIB ada pada Al-Mahdi.  Dan SEGALANYA ada terkandong dalam Al-Quran mengikut susunannya.  Bahkan ada 7 Kalimah lagi yang memiliki KUASA GHAIB sebagai SENJASTA Al-MAHDI mengethaui 7 Bahasa GHAIB. Antara Kalmiah itu YAA SIIN & QAF sealin NUUN.......? TAA HAA SHAAD!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan