Selasa, 7 Julai 2020

7/72020 BERSAMAAN 15 ZULKAEDAH 1441H

MARI KITA MULAKAN DENGAN AL-QURAN (7:7) berbunyi bermaksud....Maka sesungguhnya akan Kami khabarkan (ceritakan) kepada mereka dengan ilmu (data-data yang lengkap) dan Kami tidak sekali-kali ghaib (tidak mengetahui) tindak tanduk mereka.

Gambar hanya sekadar HIASAN cuma.

ALIP LAM MIM SHAAD:
Demikian itu adalah permulaan Surah 7 (Al-A`raf) yang bermaksud TEMBOK Yang TINGGI) Allah mengingatkan Muhammad dengan berkata janganlah ada perasaan sesak di dadamu dengan beratnya tanggongjawabmu untuk menyampaikan isiNya kandongan Al-Quran.  Dan berilah PERINGATASN kepada manusia terutama orang-orang beriman mengenai ISI AL-QURAN.

Hari ini tanggal 7/7 (Julai) apabila dicantum menjadi 77 adalah Surah Al-Mursalat yakni Malaikat yang diutus mempunyai 50 ayat menyampaikan IHLAM kepada Khalifah bagaimana #DHINI mendepani PANDEMIC CORONA VIRUS.  Seperti sebelum ini yang Khalifah pernah katakan bahawa KEMUNCAK COVID19 adalah 20/8/20 KHAMIS malam JUMAAT Awal Muharram tahun 1442H.  Lalu saat ini Allah menurunkan IHLAM mengenai ANGKA 7 dan RAHSIA disebaliknya.

Tajuk ini akan dipecahkan kepada beberapa BAHAGIAN mengikut kehendak ALLAH berpandukan 4 PERKARA:
1)  Rahsia 7 dalam Surah Al-Fatihah
2)  Rahsia 7 dalam Surah 4 QUL
3)  Rahsia 7 dalam Surah Al-Lail
4)  Rahsia 7 dalam Surah Al- Alaq

Lalu dipecahkan lagi kepada 7 HAL dalam 7 TAJUK yang lain! Masing-masing akan diturunkan berturutan mengikut susunan yang Allah Kehendaki berpandukan 7 WAKTU terbukanya 7 PINTU NEGARA/SYURGA. Makanya sebagai PERMULAAN hari ini Allah hanya sekadar menyampaikan dengan menurunkan beberapa garis PANDUAN bagi kalian mengikuti SIARAN ini selanjutnya mengikut FAKTA situasi semasa berdasarkan tatacara #DHINI mendepani COVID19.

TATACARA ini termasuk bagaimana Umat/Negara Islam mendepani COVID19 yang sedikit pun tiada perbedzaan dengan TATACARA bukan Umat/Negara Islam, sehingga membuat ALLAH semakin MURKA. Sedangkan Allah adalah PENGURUS SEKALI ALAM ayat pertama (1) pada Surah Al-Fatihah.  Apakah Umat Islam tak FAHAM akan maksud Allah Pengurus Sekalian Alam? sehingga seperti ada lagi yang lain mengurus 7 ALAM termasuk ALAM GHAIB? selain ALLAH! darimana datangnya VIRUS CORONA? Tidakkah manusia SEDAR bahawa VAIRUS CORONA itu GHAIB? lalu darimana datangnya yang GHAIB itu? Adakah selain ALLAH? mampu mendatangkan yang GHAIB? Cukup JELAS!!! tak perlu diJELASkan. SEGALA yang GHAIB KEPUNYAAN ALLAH.  TIADA SESIAPA MAMPU MENCIPTA "KEGHAIBAN" selain hanya ALLAH.  Bersambong tajuk yang lain.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan