Jumaat, 23 Jun 2023

"IMPACT" On Target.

Apakah nanti keMUNCULan pemimpin #akhirzaman bernama Imam Al-Mahdi bisa menerima Ketua Negara Islam dari IMPACT yang diketuai oleh>>>>

>>>>> dan apakah Imam Al-Mahdi itu datang dari Malaysia atau Indonesia? Dan apaitu "IMPACT"? Ianya merupakan Antara negara-negara Islam yang dalam pemerhatian SASARAN #96pnwo memecah-belahklan Umat Islam?  Antara Negara terdapat dalam IMPACT termasuklah INDONESIA (I) MALAYSIA (M) PAKISTAN (P) ARAB COUNTRIES (AC) TURKIYE (T)

Pada ketika ini antara Negara Arab yang terkesan Palestine, Syria, Iraq, Libya, Lebanon, Jordan dan Sudan.  Sedang Indonesia saat ini dalam situasi huru-hara, apa lagi menjelangnya PEMILU 2024.  Semantara Malaysia pula suasana Politiknya hingga saat ini masih belum stabil (bergolak), demikian juga dengan Pakistan.  Turkiye pula tersepit dibawah tekanan NATO atau EU dalam pelbagai agenda Politik, Ekonomi dan Kuasa.

IMPACT merupakan hampir 25 buah Negara menjadi TARGET kacau-bilau sebagai memeksa kemunculan #PemimpinAkhirZaman yang dikenali sebagai Imam Al-Mahdi oleh Masyarakat Islam.  Negara Arab paling terkesan pula adalah SUDAN, PALESTINE dan YEMEN, sambil itu SYRIA juga turut menerima situasi sama. Semantara Lebanon dan Jordan kini diintai oleh Israel sepanjang masa, sedang Iraq dan Libya sudah hancur lebih awal apabila pemimpin kedua-dua negara (Libya dan Iraq) dibunuh dengan terancang.

Biar pun begitu ada TIGA NEGARA Utama yang menjadi AGENDA, iaitu (Indonesia, Malaysia dan Pakistan) lantaran ketiga-tiga negara ini amat kuat dan jitu amalan dan pegangan Agama Islamnya.  Makanya kini apa yang ditulis sebelum ini mengenai X(9) dan 9(X) sudah mula kelihatan sedang berlaku.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan