Rabu, 7 Jun 2023

MEMALI 2.0 berbedza dengan 13 MEI? AWAS!

Nak rencanakan Memali 2.0 lagi supaya ramai manusia MATI KATAK.  Ulama PAS, Ulama Mati Katak, bukan KAMI yang cakap tapi Penasihat PAS Tun Mahathir bin Muhammad>>>

bilamana mereka yang memperjuangkan Tragedi Memali sebagai MATI KATAK>>>>

Adalah kerana kata-kata sebegini mampu mengundang MEMALI 2.0 "Musuh PAS, Musuh Allah"?

Adakah Gerakan Menteri Besar Kedah menganjurkan HIMPUNAN Kedah Berselawat Berbusana mempunyai kaitan dengan Amanat Hadi Awang yang dianggap PALSU:

Setelah menyedari dirinya tidak punya KERUSI lagi, dan maruhnya terCALAR sehingga kehilangan Wang Deposit, Tun Mahathir seperti sudah kehilangan pertimbangan sehingga di akhir-akhir hayatnya cuba bangun lagi dan berusaha dengan apa cara sekali pun, demi memulih semula STATUS dirinya sebagai NEGARAWAN?  Tanpa peduli Mati Syahid atau Mati Katak?

Kini Tun Mahathir guna Hadi Awang memperjuangkan Agenda Proklamasi Melayu, yang dulunya menjadi musuh ketatnya sehingga antara mereka berdua mempunyai banyak percanggahan terutama kematian Ibrahim Libya dalam Tragedi Memali.  Tun M kata Ibtahim Libya dan pengikutnya Mati Katak, tapi Hadi Awang kata Mati Syahid.  Namun kini mereka duduk sebumbung memperjuangan Proklamasi Melayu.  Bagaimana nanti bila timbul kacau-bilau?  Bukankah Melayu vs Melayu akan terjadi seperti mana Memali Kedah dulu, bukan 13 Mei?

Cuba bayangkan, sedang PAS kini ada TEAM A dan TEAM B, Begitu juga UMNO yang telah berpecah oleh adanya PPBM yang diasaskan oleh Tun M dan Muhyiddin Yassin.  Akhirnya yang berperang nanti tiada lain melainkan MELAYU vs MELAYU atau ISLAM vs BROTHERS? Agenda Proklamasi Melayu bukan menyatukan Melayu tapi menjadikan Bangsa Melayu Hancur di Bumi Semananjung (yang diPimpin Oleh Raja-Raja Melayu) dimana rasanya Tun Mahathir dari dulu hingga kini langsung tidak bersetuju dengan Sistem Raja Raja Melayu sehingga menghapuskan Kekebalan Raja Raja Melayu  dari sudut Undang-Undang.

Kisahnya bermula dengan kes GOMEZ dipukul oleh Sultan Johor (gambar bawah)>>>>>>>


sehingga sedemikian itu bagaimana Tun Mahathir begitu amat tidak suka dengan Kesultanan Johor?

Sampailah ke tahaf N.Johor Khasnya dan (Khususnya Malaysia) kehilangan Batu Putih kepada Singapora, apa bila Tun Mahathir memilih tidak menentang pemilikan Singapora ke atas Batu Putih

Beginikah cara Seorang mengaku Pemimpin Melayu sehingga sanggup mengadai Tanah Tumpahnya darah sendiri kepada orang lain tanpa BERTARUNG? Berlagak "PENGECUT"? Kini konon memperjuangan PROKLAMASI MELAYU? Atau demi kepentingan Maruah Dirinya yang telah tercemar? Penulis.




Tiada ulasan:

Catat Ulasan