Isnin, 1 Januari 2024

Bangsa jadi QADAM Yahudi/Israel?

Tahukah kamu, bahawa Bangsa yang sering jadi Qadam Oleh Bangsa Yahudi ialah Orang Inggeris, Orang Putih, Orang Europa dan Orang Gemany termasuk juga Orang Arab. Tak kurang dari itu ramai juga Bangsa China dan Bangsa Benua Asia Pacific jadi QADAM Bangsa YAHUDI termasuk juga Orang Melayu sendiri>>>>


Sebenarnya terlalu banyak KISAH BANGSA hendak Allah turunkan IHLAM bagi tahun 2024 ini, namun hanya sesuatu yang MUSTAHAK terpilih saja penulis cuba kongsikan. Makanya usah bimbang segalanya akan PASTI diselitkan juga kisah-kisah Bangsa lain yang melibatkan pelbagai Bangsa supaya jangan seperti AMERICA sekadar BANGKAI BERNYAWA oleh kuatnya Pengaruh YAHUDI/ISRAEL.

Hanya Bangsa ARAB seperti hilang AKAL bilamana berdepan Pemimpin America/Israel sehingga sanggup jadi QADAM, pun gitu apa kurangnya dengan Pemimpin America, sanggup jadi QADAM kepada Yahudi/Israel lantaran kekuatan EKONOMI Bangsa Yahudi mengawal IMF sebagai sumber kewangan DUNIA dibawah kuasa #96pnwo #auhlasecret #everythingrahsia.

Apakah kalian terfikir hanya AMERICA jadi QADAM Yahudi/Israel, bahkan Orang Putih (INGGERIS) juga apa kurangnya, begitu juga Ada satu dua bangsa di Benua Asia Pacific) sanggup jadi QADAM Yahudi/Israel.

Makanya Umat Islam atau Pemimpin Negara ISLAM jangan terlalu mudah terperdaya mengejar KUASA lantaran tidak mampu bersaing POLITIK, EKONOMI Ala-Yahudi yang sememangnya PAKAR dari sejak Lahirnya Generasi Nabi ISYAK turun kepada Nabi Yaakub (Bani Israel) sampai menjalar kepada Para Pengikut dan Pemimpin Nabi Allah Isa.

Bila Nabi Allah Isa akan diturunkan? Jawapannya akan kalian dapati sebaik kupasan penuh tajuk Bangsa-Bangsa Bumi yang menjadi QADAM YAHUDI/ISRAEL.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan