Rabu, 10 Julai 2024

Benarkah Melayu X hilang?

UMNO bisa terkubur andai Ketua Pemuda UMNO Malaysia hari ini terus terpengaruh dengan dakyah PN sehingga seperti menjadi Jurucakap Parti Pembangkang>>>>kerana apa sahaja yang cuba dilakukan oleh Kerajaan hampir semuanya tidak dipersetuji oleh Ketua Pemuda UMNO.  Apa sebenarnya MOTIF Akmal, Ketua Pemuda UMNO Malaysia?

Mujur hanya Lokmana Adam yang menegurnya, bagaimana halnya jika President UMNO yang memberi teguran, berkemungkinan timbul pelbagai masalah lebih SERIUS.

Segalanya berpunca pada 9 Mei, 2018 sebaik UMNO/BN tewas pada PRU14. Rakyat Melayu Malaysia seperti anak ayam kehilangan IBU, sudah kehilangan Arah Tuju siapa harus diikuti sampai mereka seperti tidak percaya lagi kepada sesiapa sahaja jadi Pemimpin Mereka/Melayu sampai hari ini>>>>ketika artikel ini ditulis.

Apa akan jadi kepada Rakyat Melayu Malaysia bila berterusan saling bercakaran sesama mereka, sedang Bangsa lain sudah BERSATU terutama Bangsa China yang mereka anggap musuh mereka, padahal itu cuma gara-gara mereka takut bayang-bayang mereka sendiri.

Bagaimana kalian melihat hari ini situasi yang melanda Bangsa Melayu Nusantara (Malaysia dan Indonesia)

Di Malaysia Bangsa Melayu jelas nyata telah berpuak-puak bukan kerana Agama (Islam) lebih kerana SISTEM POLITIK yang bertopengkan Agama (Islam). What!!! WHY?

PAS membuat ISU bahawa hanya PAS sahaja ISLAMIK, sedang UMNO, PKR atau mana-mana Parti selain PAS kafir. Itu berlaku dikalangan Bangsa Melayu di Malaysia. Bagaimana pula di Indonesia?

Di Indonesia pula lain pula halnya, bilamana Kumpulan HABIAB vs Kumpulan KIYAI (Wali Songo) bercakaran demi kerana masing-masing menegakkan keturunan asal-usul mereka mempunyai susur-jalur dengan Rasullah. 

Kenapa sampai MUAK dengan Indonesia? Bagaimana pula tindakan (response) MUI (Majlis Ugama Indonesia)? Sampai Penyanyi tersohor kumpulan SONETA Bapak Oma Irama sepertinya tidak disenangi oleh Kumpulan HABAIB.

Apakah semua ini mempunyai kaitan dengan Sistem Technology 7G app# (Alip Lam Lam Haa) Allah yang mereka ciptakan mengawal pemikiran manusia menggunakan Chip dalam agenda ID digital program. 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan