Rabu, 17 Julai 2024

Qaf Lam Wau Lam Alip

Bismillahi Qaf Lam Wau Lam Alip. Mengapa Allah memilih tajuk ini menurunkan IHLAMNYA?

Tahukah kamu hai manusia apa yang KAMI sebut sebagai Qaf Lam Wau Lam Alip? Andai kamu tidak tahu, janganlah cuba mengaku tahu, lalu memperbodohkan diri kamu sendiri. Jika kamu tahu, mengapa kamu tidak pernah mampu memberhentikan kezaliman Israel keatas Bumi dan Rakyat Palestine setelah sekian lama, malah semakin lebih parah. Dan apa yang kamu tahu tentang ini (lihat gambar bawah)

Sulit bagi kamu percaya, namun itulah kebenaran Qaf Lam Wau Lam Alip.

Kenapa Wau Lam Alip disebut tiga kali pada Surah Al-Kafirun? Semantara Lam Alip disebut 4 kali. Demikian itulah tersimpan sebagai #everythingrahsia pada "T Four One Code". Pada tajuk ini Allah turunkan IHLAM memecah #everythingrahsia hanya sedikit daripadanya moga kamu berfikir.

Seperti mana sejak 7 Oktober, Benjamin Netanyahu terus melakukan peperangan dengan Hamas adalah disebabkan 4 KUL yakni Qaf Wau, lihat Surah Qaf ayat 5

Hal yang sama terjadi juga dimana-mana termasuk di Negara Terbanyak Umat Islam (Indonesia) bilamana para Habaib dan para Kyai berselisih pendapat. Demikian juga di Negara Malaysia dimana Melayu sesama Melayu bercakaran sesama sendiri gegara POLITIK berebut KUASA.  Hal yang sama berlaku juga di Negara yakni Bumi Arab @Liga Arab.

Semua itu tersimpan dan diterima melalui code enter station secara #silentattack (Spiritual Power) melalui saluran pelbagai station radio seluruh dunia app# dot com



Tiada ulasan:

Catat Ulasan