Rabu, 25 September 2024

#YILI9

Situasi dikalangan Pemimpin Negara Arab atas kematian Pemimpin Hizabullah memungkinkan pelbagai persoalan akan timbul, kita tunggu dan lihat.

Namun dalam apa hal sekali pun perpecahan di Kalangan Negara Arab membuat Israel sedikit pun tidak merasa takut berdepan dengan samaada Mesir, Arab Saudi dan juga Qatar. Asbab itu segala usaha Qatar dan Mesir sebagai Orang tengah Gencatan Senjata sering menemui kegagalan.

Apakah #YILI9 akan mampu mencetus Perang Dunia III atau ada hal lain akan melanda kepada dunia kesan #YILI9. AWAS!!! Selepas tajuk ini #YILI9 Allah akan turun IHLAM dengan tajuk berbunyi "#YILI9 lawan #IAS", coming soon reminder!!! Apa itu #YILI9?

Dan apakah #YILI9 punya kaitan dengan #NEA19? Sudah pasti, namun dalam maksud yang lain. Oleh itu usah pandang remeh-temeh segala apa sahaja berlaku di BUMI ini sebermula tajuk #NEA19 semestinya punya kaitan antara 50 - 100%.

Apa itu #YILI9? Ketahuilah digit 9 itu sendiri dipetik dari nama Bulan dipanggi "SEPTEMBER", kenapa September? Kerana ianya berlaku dan terjadi pada Bulan September 2024.  Disamping itu juga ada kaitan dengan Digit 9 pada Al-Quran berpandukan IHLAM ALLAH yang diturunkan.

Y: Adalah Negara Bernama YAMAN

I: Juga sebuah Negara Bernama IRAN

L: Pun sebuah Negara Bernama LEBNON

I:  Juga sebuah Negara Bernama IRAQ

Cukup hanya sampai disini>>>>>Penjelasan semantara apa itu #YILI9 akan diterangkan selanjutnya pada tajuk "#YILI9 lawan #IAS, waspada!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan