Jumaat, 20 September 2024

Baharu Ku Sedar itu adalah AGI

WASPADA!!! ALIEN ada dimana-mana, termasuk dalam diri manusia itu sendiri (tanpa manusia itu sedari) hanya sesiapa sahaja yang pernah menerima sehingga 3 Dos Vaksinasi?

Kini Penulis menyedari ratusan tajuk yang Allah perintahkan supaya dipadamkan rupanya itulah AGI.  Antara tajuk itu menceritakan bagaimana manusia hari itu (Zaman itu) mampu terbang menggunakan kereta terbang.  Sememangnya itu yang pernah terlihat oleh penulis pada tahun 1962 lalu penulis juga mampu terbang sendiri dengan satu kuasa bertindak melalui AKAL dan NALURI AKHLAK (hari ini disebut sebagai Jurus Terbang). Malah pada suatu ketika penulis terlihat ada sebuah tasik dipenuhi oleh Ikan Berwarna-Warni, seminggu kemudian bila penulis mendatangi Tasik tersebut, ternyata seekor Ikan pun tiada. Penulis juga mengalami pernah bertemu sepasukan tentera sambil bertanya kepada penulis jalan ke sebuah kampong (namanya #biarlahrahsia) lalu penulis tunjukkan jalan kepada pasukkan tentera tersebut.  Dan ternyata itulah jalan sehingga hari ini hanya angan-angan kosong sehingga membuat penulsi begitu GERAM dengan Ketua Menteri Sabah hari ini.

Sebenarnya jalan itu andai dibangunkan akan menjadi MERCU Kejayaan bagi Daerah Tersebut lantaran banyak HARTA KARUN mampu dijejaki, antaranya TELAGA MINYAK dan SARANG BURUNG, Tembaga dan lain-lain #biarlahrahsia. Ikan berwarni-warni itu adalah "HARTA KARUN" yang ada ditasik tersebut, malangnya TASIK itu terbiar KOSONG hingga hari ini (Tanpa dipedulikan).

Tiada ulasan:

Catat Ulasan