Sabtu, 31 Ogos 2024

FASA KE LIMA PART II

Situasi melanda Dunia dimana-mana negara hari ini cukup JELAS memperlihatkan apa yang dikhabarkan oleh T41 Code 88.1, terutama dikalangan Negara Islam dan Pemimpin Islam yang sering tidak sependapat dalam pelbagai cara. Apa lagi di Negara bernama Malaysia, sejak PMX memimpin Negara Malaysia dari hari Pertama Angkat Sumpah hingga ke hari ini setiap masa setiap hari hampir terus diserang dan dipersalahkan sehingga segala rencana kerajaan hari ini hampir 85% dibantah oleh Pihak Pembangkang yang menganggap mereka lah Paling Islamik, termasuk juga Ketua Pemuda UMNO Malaysia yang seolah-olah dialah Paling ALIM dan ARIF dalam beragama.

Untuk mendapat kisah dan perkhabaran lebih jitu baca tajuk tulisan Langau "T41 CODE 88.1 FASA KE DUA kalian akan tahu fakta selanjutnya>>>>

Masih Ingat apakah pengisian Part II Perkhabaran Antarabangsa atau Dunia Keseluruhanya. Namun hanya menceritakan sesuatu yang UTAMA sahaja, yakni yang benar-benar mengoncang dunia, antaranya apakah FUNGSI sebenar United Nation? Setelah berabad lamanya UN sekadar hanya SIMBOL "DAJJAL" yakni ber "MATA SATU" dimana UN sekadar melihat ISREAL/AMERICA dan kuasa "VETO" tanpa memiliki apa-apa kuasa sebagai Pertubuhan Sedunia.

Negara paling banyak menggunakn KUASA VETO ialah AMERICA menghalang sebarang tindakan terhadap ISREAL!!!

Dua negara inilah PEROSAK KEAMANAN DUNIA (America/Israel) sambil negara ketiganya ialah (United Kongdom).

Negara paling banyak menerima keZALIMan America/Israel ialah PALESTINE sehingga jadi begini>>>> Dimana UN, tutup mata sebelah "DAJJAL" with One Eye?

Jadinya kalau selama ini Penduduk Bumi tidak sedar bahawa DAJJAL sudah ada itulah UNITED NATION jadi Alat Suruhan America/Israel, lalu penulis memilih Part II dari tajuk Fasa Ke Lima ini menyampai berita berikut>>>>>

BUMI ARAB: Di musnahkan oleh America ialah IRAQ, LIBYA dan SYRIA.  Lepas itu Afghanistan sambil membunuh semua pemimpin pejuang Islam (Saddam Hussien, Mummar Gaddafi, Osama din Ladin dan ramai lagi) dengan pelbagai alasan mengarut. Paling Parah ialah Negara Palestine dan Rakyatnya.

UN dan sesiapa sahaja tidak akan mampu atau dapat memberhentikan Perang Hamas/Israel, segala apa pun ynag mereka rencanakan sekadar sengaja membuat Rakyat Palestine sengsara dan mati dalam keadaan kelaparan.  Lalu mereka ini jenis manusia berhati "BINATANG" malah lebih BUAS dari binatang.  Lihat sahaja apa bakal terjadi pada tahun 2025 bermulanya SENGKETA DUNIA MAHA DAHSYAT!!!

America dan United Kingdom serta Bumi Europa satu demi satu akan jatuh tersungkur tanpa mempunyai sebarang kekuatan lagi mengancam mana-mana negara, melainkan mereka yang terancam. Keseluruhan Dunia mengalami keruntuhan bencana ALAM paling Dahsyat kerana "CLIMATE CHANGE" telah 100% GAGAL berfungsi, Al-Quran digit 86.10 selainnya ada #everythingrahsia.

Negara CHINA pula akan menjadi KUASA baharu dimana telah pun dikhabarkan "Tuntutlah Ilmu biarpun sampai ke Negara China" dianggap hadis palsu sebenarnya ada #biarlahrhsia dahulu, kerana ianya tidak diizinkan oleh Allah Ada Adi Asa melahirkan.  Apa pun berkemungkinan pembaca mampu memperolehi Rahsia itu pada PART III menyusul dengan ditulis pula oleh Langau dalam blog WALAIKU.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan