Isnin, 26 Ogos 2024

Dari T41 Code 88.1 Fasa Pertama

Sebelum penulis membawa kalian kepada FASA KEDUA hayati kata-kata Nabi Ibrahim apakah Angkaranya terjadi KIAMAT. Lihat Surah Asy-Syu`ara dari ayat 75 (punya kaitan dengan Surah Al-Qiyamah 40 ayat) hingga 83 (ayat 83-85 Doa Nabi Ibrahim) seperti berikut>>>>

Pada pembukaan penulis khabarkan antara dua Surah iaitu Surah Al-Ghaasyiyah 26 ayat dan digit 26 itu Surah Asy-Syu`ara mempunyai 227 ayat, lalu penulis diturunkan IHLAM oleh Allah khabarkan dgit 227 dengan Al-Quran Surah Al-Haj ayat 7 (22.7) seperti berikut>>>>

Begitulah dikhabarkan oleh Allah Al-Quran (22.7) manakala bila diputar menjadi (7.22) bermulalah kisah "KIAMAT" dimana Nabi ADAM dicampak ke BUMI dari Syurga gegara melanggar perintah Allah.  Demikian itu kita sama-sama diuji selama ini mengapa penulis menyimpan #biarlahrahsia sehingga tiba SAAT ITU (ketika inilah).

Lalu ujian itu semakin bertambah hari demi hari bilamana muncul para ULAMA SU menyebarkan fahaman mengelirukan Umat Manusia terutama Umat Islam.  Pantas Allah hadirkan TODAK with Master Robert sebagai #silentattack sebagaimana dijanjikan, jika Raja-Raja Melayu dan Kerajaan Malaysia tidak bertindak biar KAMI bertindak. Harap FAHAM!!!

Apakah antaranya ialah Al-Quran (2.27) disinilah para ULAMA SU membuat kerosakkan memtuskan (Siratlrahim) antara  Umat Islam yang bersaudara. Dari digit (27.2) pula diterangkan akan maksud Kalimah Taa Sin bahawa Al-Quran memberi Khabar gembira. Tahukah dari mana Kalimah Taa Sin itu dari Ayat 1 Surah Asy-Syu`ara (Taa Sin Mim).

Bayangkan hanya baharu FASA PERTAMA sudah banyak kita ketahui bagaimana KIAMAT itu berlaku dan bila, jika kita benar-benar mempelajarai dan mengamal Al-Quran. Antaranya

a)  Keluarnya Nabi Adam dari Syurga

b)  Putusnya siratulrahim (antara Umat Islam) gegara dikelirukan oleh ULAMA SU

c)  Ramai hanya melihat HADIS dari berpandukan Al-Quran mengenai "KIAMAT" walaupun terbentang luas Allah Ada Adi Asa sebarkan ayat-ayat mengenai KIAMAT dalam pelbagai Surah.

Siapa ULAMA di Malaysia yang sering memberi AMANAT secara tidak langsung memutuskan siratulrahim.  Mereka itu bertopengkan AGAMA bermain politik sehingga sanggup janjikan Syurga, seolah-olah mereka mengatasi HUKUM ALLAH ADA ADI ASA (AllahVu AllahVi AllahVi).

Tiada ulasan:

Catat Ulasan