Sabtu, 31 Ogos 2024

T41 CODE 88.1 FASA KE LIMA

Dimanakah Matahari terbit Paling Timur di Malaysia? Sudah tentu letaknya di Sandakan 91.1 Radio Klasik. Tahukah anda apa kaitannya dengan 88.1 Radio Klasik, antara Timur (sandakan) dan Barat (Kota Kinabalu). 88.1 memberi Khabar tentang Kiamat dan Matahari memberi Peringatan tentang Kiamat bagaimana Kaum Thamud dibinasakan oleh Allah atas keINGKARan mereka.

WASPADA!!! Ini sekadar tajuk pembukaan, kerana FASA KE LIMA ini mempunyai beberapa Bahagian (Part) yang WAJIB diketahui sepenuhnya agar tidak tercicir dari jalan cerita. FASA KE LIMA ada 3 PART (Bahagian) dimana bahagian Pertama keseluruhan cerita mengenai Negeri di Bawah Bayu (SABAH). Bahagian kedua pula mengenai Dunia keseluruhannya, semantara Bahagian ketiga pula menceritakan kemunculan Al-mahdi dan Dajjal sekitar 1551/1552H dimana terjadi Dua Kali Ramadan dalam satu tahun yakni tahun 2030.

FASA KE LIMA ini sememangnya agak BERBAHAYA!!! kerana ianya mengenai Negara ZIRBAD dan Dunia keseluruhannya. Termasuk Ilmu Sains dan Teknologi lawan Al-Quran Saintifik Digital. Apakah benar pada tahun 2050 Dunia akan berubah 360 darjah. Sepertimana ilmu kajian saintifik mengatakan Dunia terbalik pada tahun 2050>>> kerana NASA percaya bahawa Matahari akan terbit dari BARAT>>>

sehingga Negeri Sabah akan menjadi Negara ZIRBAD. Dimana LOJIKnya kenapa bisa berlaku, mari kita ikuti IHLAM ALLAH selanjutnya dengan penuh penghayatan jangan pula ambil secara lewa....?

Penulis bermula disini>>>>>

88.1 adalah Gelombang Radio Klasik di kawasan Pantai Barat Selatan Sabah yang merangkumi 4 Daerah (Kota Kinabalu, Penampang, Papar dan Tuaran) dan sekitarnya. Merujuk kepada Al-Quran 88.1 adalah Surah Al-Ghasyiyah ayat 1 memberi maksud "Apakah sudah sampai kepadamu berita kiamat". Kiamat disini sekadar tanda-tandanya, bukan kiamat sebenarnya. Maka tanda-tanda itulah penulis cuba sampaikan dalam nada #biarlahrasia bila tiba "SAAT ITU".

Kenapa memilih 88.1 (Sabah) kerana menurut IHLAM ALLAH Negeri Sabah Paling Timur di Nusantara dan akan bisa jadi Paling Barat jika benar berlaku Dunia Terbalik. Lalu disitu akan berlaku pertentangan antara Al-Mahdi (dari Timur) #PemimpinAkhirZaman vs Dajjal (dari Barat).

Malah penulis diturunkan IHLAM bahawa Pemimpin Paling Kuat di ISRAEL bukan Perdana Menterinya, tapi Menteri Agama/Perangnya. Bermakna bukan Netanyahu tapi wajah ini>>

Sebenarnya Dunia telah tertipu termasuk JOE Biden (America) bahawa perancang utama segala sengkleta di Bumi Palestine ialah (gambar atas) bukan Netanyahu.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan