Rabu, 4 November 2015

Aku, DIA dan Kau..................

Jika DIA tahu, Aku benar-benar menyayangi DIA, Aku sangat tidak mahu, sebab Aku tahu bahawa Kau sangat layak untuk DIA .......(gambar hanya kiasan & hiasan).


Demikian Aku setidak-tidaknya sanggup menelan sedalam-dalam kepedihan rasa kecewa dalam Istilah Cinta demi menegakan KEBENARAN.  Pendirian Aku bisa mengatasi ranjau berduri, lantaran Aku se-dari lahir biasa menempuhi selebat mana ranjau menghalang perjuangan Ku.

Andai DIA dan Kau mengatakan bahawa America itu Kuasa Dunia.  Aku akan menjawab bahawa
Aku lebih berkuasa, lantaran Aku berjuang dengan Kebenaran.  Andai Aku tewas namun Allah
tidak tewas,  Malapetaka Melanda Bumi America, kenapa America tidak bisa menghalang, jika benar
America berkuasa.

Aku membiarkan, DIA bersama Kau, kerana Aku tahu Kau mampu melindungi Dia,  daripada Aku yang terlalu sibuk dengan perjuangan menegakan KEBENARAN.  Lalu Aku tidak mahu dia menangis dan sakit hati dengan kata-kata pedih yang Ku lontarkan. lantaran Aku dibawa sepenuhnyaoleh KUASA Kebenaran. Sedangkan Aku juga tidak pernah risau dengan kepedihan yang Aku terpaksa tanggong, bagaimana pula Aku risau tentang orang lain (kecuali orang itu benar-benar memahami perjuangan ku, lalu orang itu tidak akan merasa sakit).

Tiada ulasan:

Catat Ulasan