Rabu, 25 November 2015

Apabila DUNIA BISU!!!!!!!!!!!!!

Isreal telah meluluskan undang-undang memenjarakan umur 12 tahun.

 Maka hilanglah
keperimanusiaan.  Bila hilang keperimanusian, maka jadilah umpama HAIWAN.  Lalu mereka inilah sebenarnya PENGGANAS NO 1.


 sesiapa sahaja menyokong mereka, jadilah juga mereka
PENGGANAS.  Sebenarnya, tiada sedikit pun terlintas membenci sesiapa atau kaum yang mana....?akan tetapi, tindak- tanduk perbuatan ISREAL seperti DUNIA MEMBISU.....namun jika ISLAM berbuat demikian SATU DUNIA GEMPAR..!!!


"Allah telah pun mengatakan bahawa hari ini (9.3.2017 - 24 jam) tidak seperti hari-hari kelmarin, kerana hari ini lebih tidak baik dari kelmarin, jika kelmarin tidak baik, hari ini lebih tidak baik.  Lalu mereka (yakni yang tidak yakin) bertanya kepada Engkau, apakah yang tidak baik itu.  Maka jawablah mereka, KAMUlah yang tidak baik itu, bukan sahaja kamu semagkin berkurangan, malah semangkin bertambah (jika kelamrin hanya 10 orang kini 10 kali ganda), misalkan.  bagaimana jika kelmarin 100 orang bukan kah hari ini 1,000 orang."

"Demikian Allah bayangkan apabila DUNIA BISU.....


(mereka yang DIAM tapi bagaikan API dalam SEKAM), lalu mereka bertanya kepada Engkau siapakah yang membisu itu.  Maka jawablah dengan mereka, KAMUlah (yakni mereka teman sepermainan) yang membisu itu.  Bila mereka kurang pasti, maka berterus-teranglah Engkau kepada mereka......sesiapa sahaja KAMU yang mendengar HASUTAN (yakni seseorang yang menggunakan KUASAnya, dengan sewenang-wenangnya), lalu KAMU pura-pura BISU"

Barisan pertama Allah membayangkan DUNIA BISU itu, apabila manusia menlakukan kemungkaran seperti Salah Guna Kuasa, Penyelewengan, Rahsua, Maksiat, Judi dan bermacam-macam lagi, terutama meninggalkan Perintah Allah atau Melanggar Perintah Allah.  Maka yang BISING, mereka yang menegakkan KEBENARAN.  DAN KINI DIMINTA DIAM.

Barisan kedua Allah membayangkan Dunia BISU itu, apabila PENGANJUR KEGANASAN BOLEH BERBUAT SESUKA HATI DENGAN APA SEKALI PUN.  DENGAN MELETAKKAN PELBAGAI SALAH TAFSIR DAN PENGERTIAN MENGELIRUKAN.  AMERICA DAN ISREAL ADALAH PENGGANAS DUNIA NO 1 (DUA NEGARA INI BERSEKONGKOL MENGANJUR KEGANASAN). mereka yang dizalimi bangkit menuntut bela dilebal sebagai PENGGANAS, lalu disuruh dihapuskan.  Maka yang BISING itu adalah mereka yang menuntut HAK dan KEADILAN.  DAN KINI DIMINTA DIAM.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan