Ahad, 8 November 2015

Kenapa Aku mesti sibuk..........aku tidak suka berpura-pura.

BONGKAR, jangan tak BONGKAR, TODAK!
Hanya sibuk di udara, lantaran di udara banyak Fitnah.  Diluar sini Aku RELAXxxxx sahaja. Ada berapa X pada perkataan RELAXxxxx (5)?


Tidak terasa panas, kerana bilik ada Penghawa Dingin.  Pun, hanya sebentar sahaja, kan Aku dah beritahu 2016 Aku engah berada lagi bersama Readers.

Namun Aku tetap bertanggong jawab dengan apa yang Aku telah tulis, biarpun Aku berada di dunia
nyata.  Diudara agak lain cara berbicara (yakni cara Aku, kerana aku tak suka terikut-ikut, jika Aku
fikir itulah Aku).  Ada orang suka ikut rentak.  Lalu tak perlulah BERDEBAT.  Aku kenal diriku, namun kamu belum tentu pasti kenal Aku.  Jika kenal pun dari cakap orang atau dari salah sangka.

Lihat sahaja blog ku, engah ada gambar, engah ada hiasan, engah ada pasangan, segala-galanya
engah ada.  Hanya yang ada (tulisan dan lambang Tasbih) Ihlam.  Sebab Aku kenal; diri ku, buat apa
berpura-pura.



Tiada ulasan:

Catat Ulasan