Khamis, 3 Disember 2015

SALAM TERAKHIR

SALAM TERAKHIR:


Jika Aku pernah bercinta.........inilah kegagalan cinta pertama dalam hidupku
Jika Aku pernah berpisah........inilah perpisahan yang paling menyedihkan dalam hidupku
Jika Aku pernah bertemu.........inilah pertemuan yang tidak pernah aku lalui tanpa kenal wajah
Jika Aku terpaksa pergi...........inilah pemergian yang paling sukar dalam perjalanan hidupku
Jika Aku berjaya pun...............ini hanyalah kejayaan yang tidak mencapai kemenangan

Jika Aku ketemu lagi hari-hari seperti ini............hanya sebagai suatu mimpi
dalam coretan SALAM TERAKHIR..............................

I AM SLEEPING.............to enjoy my journey to get,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,?????

Demikian Khalifah pergi meninggalkan kalian dengan tajuk ini...............?

Tiada ulasan:

Catat Ulasan