Sabtu, 26 Disember 2015

SUARA ASAR DARI KIBLAT..........????

"Khabarkan kepada penduduk dunia, sesungguhnya pakaian musuh Allah diakhir zaman banyak membuat mereka (yakni, umat manusia ketka itu) keliru.

lantaran adalah telahpun (yakni, dicertiakan oleh Allah dalam Kitab Al-Quran) ditentukan yang sedemikian.  Demikian lah ujian

bagi orang-prang yang beriman."




"Khabarkan kepada kaum Hawa, sesungguhnya jika ada golongan manusia yang paling ramai di
Neraka Allah, adalah mereka (yakni yang Ingkar (membiarkan diri mereka terperdaya oleh hawa nafsu) dengan perintah Allah) kaum Hawa."

"Wahai Muhammad, tidakkah Engkau merasa sedih (yakni berduka) melihat Umat Engkau diperdayakan oleh MANUSIA yang bertopengkan......


SYAITAN,  lalu ada diantara mereka hilang PEDOMAN hingga tiada punya PEMIMPIN yang mewarisi keperibadian Engkau."


"Katakan kepada mereka yakni manusia yang INGKAR,  Allah akan tetap dengan JANJInya, dengan menghukum mereka tanpa belas kasihan."

"Lalu Allah akan turunkan RAHMAT keatas salah seorang diantara KAMU, yang bakal memimpin Kamu ke Jalan yang Benar dan mengalahkan Musuh-musuh Allah."

"Ketahuilah, mengapa ALLAH ciptakan hanya 7 hari sahaja seminggu, namun 29 atau 30 hari dalam sebulan, lalu KAMI jadikan kamu selama 910 dalam kandongan ibu Kamu,  kerana Allah adalah pemegang segala HISAB NYA."

"Namun ada dikalangan Kamu tidak mencapai 910 atau melebihi 910,  demikianlah pengetahuan ILMU ALLAH yang tidak bisa dicapai oleh Manusia.  Lalu Allah bertanya kepada Manusia.....apakah itu 910 hari,  maka tiadalah manusia bisa menjawab, apa lagi mengetahui tentang ilmu Allah."  

"Begitu siang tadi lepas Solat ASAR, Allah menurunkan IHLAM mengenai ALLAH dalam Surah Al-Ikhlas, lalu sampaikan kepada manusia, jika ayat 3 dan ayat 4 itu Allah jadikan 7, bukan kah itu bilangan hari, apakah manusia tahu mengenainya.  Lalu Allah meletakan hari AHAD sebagai yang pertama, apakah manusia tahu kenapa Allah berbuat demikian."

"Bahkan Allah akan hadirkan Gempa Bumi terlalu kerap (sering terjadi), hingga manusia SEDAR sesungguhnya bermula bulan Februari, 2019 (sudah berapa kali Gempa Bumi Melanda ? itulah tanda-tanda bermula bulan Febryrau, 2019 segala-dalanya bermula".

Tiada ulasan:

Catat Ulasan