Rabu, 2 Disember 2015

WAR (this word is not a game)

Menggunakan Senjata Canggih hanya semata-mata mahu menyerang kubu IS....yang tidak punya
apa-apa senjata yang menakutkan.  Jelas sebagai sebuah peperangan (WAR):>>>>>>>

W........... WAR,,,,,.Second World War (yes)...Third World War (not yet)
A.............ATTACK.......(Now U DID IT)
R,,,,,,,,,,,,, RELIGIOUS   (May next.......???????....>>>>>>)



TODAY IS MY LAST 10 DAYS WITH YOU ALL & WORLD TOO.  I LIKE TO SHARE
THIS TOPIC CONCERN BY ALLAH POWER.  WARNING!!!!!!!!!!

Aku akan LENYAP sama sekali LEPAS ini.  Dalam kehilangan KU, DUNIA akan tahu apa sebenarnya akan berlaku jika AKU (yakni (SUARA) tiada lagi berKUMANDANG diAIR.  Terutama mengenai dengan tajuk ini dan lain-lain yang akan melanda DUNIA (yakni selama SUARA tiada di AIR)

"KHABARKAN KEPADA MANUSIA DAN DUNIA, SESUNGGUHNYA IHLAM ALLAH ITU TIDAK MENETAPKAN MASA DAN TARIKH SESUATU ITU BERLAKU, KERANA ITU ADALAH URUSAN ALLAH SAHAJA (HANYA ALLAH YANG MAHA TAHU)."

#DHI @ DUNIA HARI:

Pada Facebook sailila subdullah sailila telah diberitahu bahawa KAMI tidak lagi diudara (AIR), namun Ihlam Allah (SUARA) itu tetap jua Allah turunkan demi menanti akan tibanya SAAT ITU pada bila-bila masa dari DETIK INI>>>Maka DUNIA HARI INI bergelombang dengan pelbagai MALAPETAKA sebagai tanda-tanda bahawa #Akhirzaman & manusia begitu hampir WAR telah disebut jua oleh sahabat sailila subdullah sailila sebelum ini! Huruf A (Attack) kini sedang menyerang dunia dan manusia apa yang disebut #COVID19 dan Kejatuhan EKONOMI DUNIA! Jesteru R (Religious) hingga sampai berlaku penutupan pelbagai tempat IBADAT pelbagai AGAMA termasuk Masjid/Surau dan apa-apa jua bentuk MAJLIS terpaksa dibatalkan umpama jua segala kegiatan SUKAN turut menerima PEMBATALAN serata DUNIA termasuk "OLIMPIK TOKYO?"

WAR:

Ketahuilah bahawa manusia dan #DHI sedang menghadapi WAR dalam ertikata tersebut diatas.  Lalu masih lagikah dunia mahu KAMI buktikan lagi bahawa IHLAM ALLAH itu "BENAR" kerana tajuk ini ditulis pada tanggal 2 December,2015 iaitu 5 tahun lalu dan hari ini dunia sedang berhadapan dengan SITUASI SEBENAR!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan