Khamis, 11 Ogos 2016

BRAIN THEM......AJAR MEREKA.

BRAIN THEM: Hari ini Perang RUSSIAN/UKRAINE siapa yang kena BRAIN @ AJAR? Konon orang kampong bilang "AJAR MEREKA"? Entah bagaimana ISTILAH "BRAIN THEM" menjadi "AJAR MEREKA" atau MEREKA KURANG AJAR pun boleh jadikan? Tanya aja?


.........TELAH LAMA DIAMALKAN DI NEGARA UNCLE SAM.......SEJAK TAHUN 40an.   Maka ANA  tak hairan.......walau pun Pemimpin America bertukar ganti....SLOGAN
atau AMALAN  "BRAIN THEM"  tetap menjadi keBANGAan AMERICA hingga mereka berada
di KEMUNCAK DUNIA.  PADA ZAMAN COWBOY......BAGAIMANA MEREKA BERPERANG DENGAN RED INDIAN.......?  ITU LAH "BRAIN THEM".  RED INDIAN DIUSIR DARI
TANAH TUMPAH DARAH MEREKA.......LALU PELARIAN DUNIA HARI INI MENCECAH 65 JUTA GARA-GARA "BRAIN THEM".

Hari ini hampir seluruh NEGARA di DUNIA di AJAR oleh AMERICA........Namun apa yang ANA cuba ceritakan di sini,  bagaimana AMERICA mengajar DUNIA.  Bermula tahun 1948 AMERICA telah mempunyai rancangan bagaimana AMERICA berada di KEMUNCAK DUNIA.  Maka AMERICA mengadakan perundingan bersama GREAT BRITAIN menempatkan YAHUDI  dengan nama ISREAL sebagai NEGARA Yahudi.  Maka bangsa pertama diajar oleh AMERICA ialah ARAB.  Maka BUMI ARAB menerima AJARAN paling HEBAT oleh AMERICA hingga DUNIA dapat melihat hari ini.........BAGAIMANA AMERICA MENGAJAR DUNIA ARAB........?

MENGAPA Bumi Arab..............?  sebab ISLAM.   AMERICA dan YAHUDI amat tahu.....bahawa MUSUH BESAR MEREKA pada akhir zaman adalah ISLAM.....kerana mengikut KITAB YAHUDI bahawa ISLAM akan menjadi penghalang kepada keKUASAan mereka......malah ISLAM merupakan
sebagai penguasa di AKHIR ZAMAN.  Maka mereka juga tahu bahawa ISLAM akan berpecah-belah  di AKHIR ZAMAN.  Maka dengan BRAIN THEM merupakan sesuatu yang telah diRANCANG lebih AWAL dengan secara SENYAP.

BRAIN THEM.......merupakan suatu kezaliman......seperti seorang yang tengah MARAH atau
KETUA SAMSENG........akan berkata kepada pengikutnya..............AJAR MEREKA......baru mereka tahu siapa kita,,,,,,,,,,,,,?  Bahawa perkataan BRAIN THEM......merupakan satu tindakan PAKSAAN atau TEKANAN agar  supaya DUNIA sentiasa takut dan IKUT telunjuk AMERICA.

Namun apa pun..........kesilapan paling ketara.......MENGAPA PARA PEMIMPIN DUNIA PADA KETIKA ITU HINGGA KE HARI INI SEPERTI TIDAK SEDAR WUJUDNYA.."BRAIN THEM"
ATAU "AJAR MEREKA".

MAKA JANGAN KAMU (PARA PEMIMPIN DUNIA) SALAHKAN RAKYAT.......SALAHKAN DIRI KAMU SENDIRI YANG MENERIMA AJARAN "BRAIN THEM" AMERICA.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan