Selasa, 30 Ogos 2016

MY INDEPENDENT DAY

BISMILAI YA JIBRIL YA RABULALAMIN.................ASSALAM.................. Mengapa Khalifah perlu takut memberi gambaran "KEDIAMAN" khalifah untuk tatapan UMUM?  Kerana Khalifah tiada terniat nak menunjuk-nunjuk apa lagi merasa TAKBUR, jangan lagi dianggap takut akan diserang musuh mahu pun  jadi bahan ISU kepada UMUM.... segalanya terserah kepada kalian? Khalifah hanya PASRAH kepada Allah.  Selepas lima tahun ini pertama kali Khalifah Meraikan Hari Kemerdekaan sehingga menghiaskan KEDIAMAN Khalifah dikelilingi dengan BENDERA Sabah dan Jalur Gemilang.


..

Hari ini adalah HARI KEMERDEKAAN NEGARA MALAYSIA.......ANA pula menganggapkan hari ini INDEPENDENT DAY bagi diri ANA.   HARI KELMARIN DAN BEBERAPA JAM SEBELUM ANA MENULIS TAJUK INI..........ANA BERAZAM PADA DIRI ANA.....DALAM SUJUD SOLAT SUBUR.....ANA MEMOHON PETUNJUK ALLAH......APA ANA HARUS BUAT SEBAIK SELASAI MENYEMPURNAKAN SOLAT SUBUH.

"Berkatalah  ALLAH,  Hai MUHAMMAD......lihatlah oleh MU akan segala ciptaan ALLAH.....necaya Engkau dapat petunjuk yang lebih SEMPURNA"

Sebaik ANA mempunyai peluang seawal pagi selepas anak-anak selasai menggunakan KOMPUTER
ANA mengambil alih......dengan membuat beberapa tinjauan rakan-rakan di seluruh MAYA.  Hanya sekadar itu yang ANA mampu cerita pagi ini.......namun maksudnya masih TERSURAT PADA IHLAM ALLAH AKAN DATANG.  INGAT........ALLAH ITU PENUH DENGAN RAHSIA.........
KERANA NANTINYA CERITA DALAM TAJUK INI PASTI AKAN DISHAREKAN ....APABILA
PADA HARI ITU BERLAKU SESUATU............YANG MENYENTUH AKAN TAJUK INI....LAGI
PUN TUGAS ANA MESIH BELUM SELASAI SEPANJANG HARI INI...........

Tiada ulasan:

Catat Ulasan