Jumaat, 6 Januari 2017

biarkan aku diam

BIARKAN AKU DIAM:


adakah ini UJIAN ALLAH......? DIAM            B..........BEAT
D-defensive                                                        I...........IT        
I-ihlam or idea or investigation                          A,,,,,,,,,,ALL
A-approach in silent                                           R..........ROUNDS
M-message from SKY@ALLAH'S
but not an END......see gabungan

#DHI @DUNIA HARI INI:

Sahabat Engkau sailila subdullah sailila DIAM (yakni meninggalkan Facebook sementara waktu) dengan berkata "SILENT ATTACK"! Lalu pada tajuk ini tidak kah Allah mengihlankan HURUF A itu sebagai "APPROACH in SILENT" Demikian itu kerana Allah telah mengatur susun segala RENCANA ciptaan Allah itu mengikut setiap "TARIKH ADA PERISTIWA" yang sebelum ini telah pun Allah turunkan Ihlam mengenaiNYA (yakni serentak dengan tajuk "FIVE TOP SECRET) Bahkan ada beberapa tajuk lagi yang sengaja Allah turunkan sebagai memberi PERINGATAN kepada manusia.  

Maka #DHI ini terlupa akan maksud HURUF "M" itu sebagai IHLAM ALLAH dalam ertikata "MESSAGE FROM SKY@ALLAH`S"  Jesteru itu Allah dalam #DHI satu persatu menjelaskan kepada manusia mana-mana TAJUK yang telah "JELAS" berlaku di hadapan mata manusia HARI INI seumpama situasi manusia berhadapan #COVID19 dalam ertikata "BEAT" dalam perkataan "BIAR"?  Lalu #DHI manusia begitu JELAS "GELISAH" amat sangat menghadapi  serangan (@"BEAT") ALLAH dalam DIAM "SILENT ATTACK"!!!

Dan khabarkan juga kepada manusia? Bagaimana Allah pernah menurunkan tajuk "PERKHABARAN" pada Tarikh 2/2/17 (Khamis) sedang sebelum itu Allah IHLAMKAN jua tajuk BIARkan Aku DIAM (Jumaat) tanggal 6 Januari, 2017!!! Apakah manusia "FAHAM" atau belum membacaNYA atau sengaja tidak mahu tahu mengenaiNYA?  Begitulah manusia HARI INI begitu lalai dan merasa BANGGA diri mengejar DUNIAWI!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan