Selasa, 31 Januari 2017

IMBASAN PERINTAH ALLAH DAH BERAKHIR

Apa yang ANA hanya ada cuma IHLAM.......ILMU HASIL LANGSUNG ALAM MAYA......maka turunlah IHLAM......bererti IHLAM itu turun dengan hanya melalui apa sahaja maklumat atau persoalan atau pendapat atau sindiran yang datang dari kiriman para pencinta kebenaran.....ALLAH akan turunkan IHLAM secepat mungkin.......kerana ALLAH lebih mengetahui apa samaada perlu ditangguh atau segera dilunas.

IHLAM.........seumpama jika tiada perkara berlaku atau persoalan atau keperluan......maka IHLAM tidak akan TURUN....bermaksud......bilamana ANA masuk menulis depan komputer....dan terbaca kiriman pencinta kebenaran.....maka ANA akan segera menulis melalui IHLAM yang diturunkan.....seperti apa yang ANA sedang tuliskan ini.  WITHOUT DRAFT.  ALLAH meminta ANA menerangkan....bagaimana IHLAM itu TURUN.  Agar pembaca jangan tersalah sangka lagi....
bahawa ANA lakukan semua ini ikut NAFSU dan sesuka hati.......sepatutnya jika ALLAH memberi respond kepada kiriman anda........bererti ALLAH ambil perhatian.  ITU SATU BONUS UNTUK ANDA.......tapi jangan pula terus ambil hati......ikuti cerita selanjuutnya......mudah=mudahan anda akan lebih JELAS dan mendapat hasil yang anda inginkan.

TIADA MANUSIA YANG SUKA CARI HAL.......JIKA MANUSIA ITU PENCINTA KEBENARAN........SEBAB SEGALA KEMUSKILAN BISA DIATASI MELALUI PERSEFAHAMAN DAN HORMAT MENGHORMATI..........JANGAN SEBELAH PIHAK SAHAJA MAHU MINTA HORMAT......?  DAN JUGA JANGAN AMAT MUDAH MEMBUAT KESIMPULAN.......INI BERERTI ANDA TIDAK BERFIKIR DAN SENGAJA MENCARI IDEA
MENCARI HAL.  BANYAK YANG ANA TERIMA KIRIMAN MEMBUAT KEKADANG ANA RASA KECEWA.......NAMUN ISLAM ITU KETENANGAN DAN KEDAMAIAN.....ANA HANYA LEBIH BAIK MEMINGGIR.....DARIPADA MELAWAN........MENANG ITU BUKAN SEMATA-MATA MENEWASKAN LAWAN......MENANG ITU HARUS ADA HASILNYA....JIKA HANYA CERITA........ITU HANYA SEKADAR PROPAGANDA DAN POPULARITI.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan