Khamis, 19 Januari 2017

EPILOGUE ETHNOLOGY

See ayat 84 dalam sebuah perjalanan


langkah pertama sebelum diteruskan
lalu menyusun langkah ke 8 puluh 7
hingga ketemu jalan no 97
namun nun jauh disana 99 kelihatan


ADA PULA SUARA KEDENGARAN
SATU KOSONG SEMBILAN


demikianlah EPILOGUE
sekadar ETHNOLOGY>>.gambar hanya KIASAN! tiada kena mengena dengan jalan cerita>>>>kecuali secara kebetulan #AuhLasecret.



"Berkata Allah, sesungguhnya dalam perjalanan seorang KHALIFAH pada akhir zaman, IANYA akan menemui pelbagai dugaan yang AMAT BESAR tentang BUMI, TUMBUHAN dan KEHIDUPAN.......HINGGA PALING AKHIR IANYA AKAN MENEMUI SATU KOSONG  SEMBILAN lalu IANYA kelihatan seperti 99, sedang IANYA bernaung pada 27".

#PHASE2 DUNIA HARI INI:

Sesungguhnya sebelum Donald Trump angkat sumpah? Allah turunkan tajuk ini, lalu malam ini Khalifah memberi kupasan mengikut Ihlam Allah pada tajuk sebelum nya "Tembok Sedang Mahu Roboh" Maka apabila Yajuj dan Majuj keluar dari tembok dinding yang telah hancur itu, lalu Khalifah teringat dalam sebuah perjalanan (Al-Isra) ayat 84 dan Surah Al-Insyiqaq (84)>>>Bahkan banyak lagi sepatutnya Khalifah harus ceritakan, namun masa tidak mengizinkan.

Apapun apa yang berlaku pada Dunia Hari Ini #COVID19 berkemungkinan seumpama serangan Yajuj dan Majuj yang sengaja Allah turunkan sebagai menguji KEIMANAN MANUSIA!!! Adakah manusia takut kepada Allah atau takut kepada #COVID19?  Biar Khalifah akan kupaskan kemudian pada tajuk yang lain dalam kumpulan baharu bernama "#DHINI" serupa juga dengan DUNIA HARI INI cuma singkatan namanya dipanggil DHINI.  Moga ketemu lagi diruangan yang lain pula, kerana DHINI adalah kumpulan terakhir mengenai DUNIA HAR INI!  Namun DHINI tidak akan diIhlamkan sebelum tajuk KHAS mengenai DUNIA HARI INI yang Allah akan turunkan IHLAMNYA pada selepas Solat Maghrib atau Isyak tanggal 1 April, 2020.(RABU). Amin!.....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan