Isnin, 30 Januari 2017

ISLAM ITU KEDAMAIAN DAN KETENANGAN

KENAPA BLOG INI SEPERTI TIADA BELAS KASIH DAN SAYANG SEBAIK MEMULA TULISAN PADA TANGGAL 21 OKTOBER, 2014.............


Selain topis dan cerita KIAMAT, MARAH, PANAS dan buat GERAM dan SAKIT HATI,,,,macam tiada lagi topic kasih dan sayang......sedang penulisnya memperjuangkan PERINTAH ALLAH.....adakah PERINTAH ALLAH ITU KEJAM, JAHAT dan MENYUSAHKAN MANUSIA.

FIKIR SENDIRI.......?  Namun hari ini ANA bukan lagi menjalankan PERINTAH ALLAH kerana semuanya telah SEMPURNA.  HARI INI sebagai ESOKNYA 1st. Feb, 2017......INI lah sebenarnya siapa ANA sebenar-benarnya.......sebelum menjelang 12.00 malam ini.

Dilahirkan dalam keluarga MISKIN......hanya memiliki sijil LCE....cakap orang putih tak pandai....orang kampongan.  Tidak pernah berguru......menuntut ILMU KEAGAMAAN atau apa juga jenis ILMU termasuk Ilmu mempertahankan DIRI.  Hidup sejak kecil...sentiasa kena buli oleh rakan-rakan.  Tiada sedikit pun minat dalam apa juga jenis SUKAN.  Suka menyendiri.  Tak punya abang, kakak atau adik.  Anak tunggal.  Lepas ANA lahir.  IBU dan AYAH bercerai.  Ayah punya isteri baru..Ibu juga ada Suami baru.  ANA membesar terombang ambing.  Tiada tempat berteduh yang TETAP.  Itulah cerita pendek mengenai DIRI ANA sebenar.

Jika cerita dalam blog ini amat jauh berlainan dari cerita benar ini......ITU SEMUA DATANG DARI ALLAH.  Hari ini jangan cerita soal ILMU MEMPERTAHANKAN DIRI......dengan IZIN ALLAH semua ANA bisa buat.....demikian juga yang lain-lainnya.  SEMUA ITU DATANG selepas 1990.

ESOK sebagai berkata dalam diri sendiri......ANA akan mula SESI BARU mengenai TOPIC SEBENAR.......APAKAH ITU AGAMA ISLAM......?  secara ringkas jawapannya ISLAM ITU AGAMA KEDAMAIAN DAN KETENANGAN.......SETENANG AIR YANG TAK TERUSIK OLEH APA JUGA GANGGUAN SAMAADA SENTUHAN MANUSIA,  ANGIN RIBUT, TAUFAN ATAU GEGERAN GEMPA BUMI ATAU BOMB.

"telah Engkau ceritakan mengenai ISLAM ITU AGAMA KEDAMAIAN DAN KETENANGAN,
maka hari ini pada PURNAMA REJAB ALLAH akan menurunkan IHLAM mengenai KEINDAHAN ISLAM,  sebentar tadinya ALLAH telah pun mulakan, dan kongsikan beberapa TAJUK yang juga punya kaitan dengan KEINDAHAN ISLAM, yang diIHLAMkan sebelum."

Tiada ulasan:

Catat Ulasan