Isnin, 29 Oktober 2018

666 #AMERICA (TAJUK KHAS)

Sesungguhnya Kanda datang hanya menyampaikan qalam Allah bagi mereka yang mendustakan Al-Quran.  Dan peliharalah diri kamu dan keluarga kamu dari dibakar API neraka, yang mana bahan bakarnya ialah manusia dan batu, dan para pengawalnya adalah MALAIKAT yang KASAR dan KERAS, dan tidak menderahaka kepada Allah.

Demikian petikan dari ayat-ayat Al=Quran berdasarkan angka 666 #AMERICA.  Hasrat Donald Trump, telah dinyatakan dari seawal berkempan lagi, antaranya kanda petik dua perkara sahaja....
PERTAMA:
Trump berkata dengan Slogan "America to be GREAT again" dan apa yang dilakukan oleh Donald Trump sepanjang menjalankan tugas hingga ke hari ini, tiada lain selain membuat AMERICA TO BE GRAT AGAIN" tanpa memperdulikan negara-negara lain, dengan pelbagi dasar baharu, dengan menutup dasar-dasar lama yang mendapat sokongan dunia.  Alasan TRUMP hanyalah bahawa America tiada mendapat apa-apa faedah dari dasar lama tersebut (tak perlu kanda sebut nama dasarnya).

KEDUA:
Bahawa Trump berkata, akan menutup semua MASJID di America.  Memang amat jelas, dari mula Trump memduduki "White House" Trump telah cuba mengusir 5 buah negara Islam masuk ke America.  Lalu Trump berlagak membuka kedutaan di Baitulmuqqadis dan tidak mahu lagi menjadi perunding kedamaian antara Isreal - Palastin.  Dalam lawatan ke BUMI Arab (Arab Saudi) Trump mempengaruh Arab Saudi hingga Negara QATAR kena BOIKOT oleh tiga Negara Jirannya.  Memang Jelas AGENDA Trump cuba membuat BUMI ARAB kacau-bilau, selepas itu Trump akan mengoncang semua Negara Islam (OIC), selepas UN sudah didalam genggaman TRUMP.

Tajuk ini 666 #AMERICA adalah serupa No. 999 (Kecemasan - First Aid) yang sengaja diterbalikkan, sebagai AMARAN kepada penduduk DUNIA siapa Donad Trump sesungguhnya, dan Trump beria-ia sangat mahu melanjut tempoh kuasanya untuk penggal kedua.  Maka bilamana ini berlaku BUMI HURU-HARA.




#DHINI FASA SATU:

Seperti Tajuk First Aid! tajuk ini jua berkaitan dengannya pada angka 666 999 bilmana selepasa angkat sumpah dan menjadi Ketua Negara ternyata Donald Trump tidak membaca FIRST AID sehingga melakukan pelbagai PROIPAGANDA memecah-belah Negara Arab? Sehingga bagaimana Qatar bermusuh dengan negara jiran-jirannya semata-mata mahu menjadi AMERICA TO BE GREAT AGAIN.  Pantas apa yang berlaku dengan Rakyat America hari ini #DHINI #COVID19 adalah TRAGEDI paling MALANG di DUNIA!!! Dan HAL ini tidak akan berhenti disini bilmana TRUMP mengsyorkan BAITULMUQQADIS sebagai IBUKOTA ISRAEL? Maka "BALA" melanda BUMI AMERICA akan berlarutan hingga tiba "SAAT ITU"!!! AMARAN!


Tiada ulasan:

Catat Ulasan