Ahad, 28 Oktober 2018

555 #AMERICA99 (TAJUK KHAS)

Apa yang kamu tahu pada tajuk ini selain hanya #555america atau manusia Munafiq dan Kafir, namun kamu lupa dua perkara lagi yakni Mahyuj dan Mahjuji kerana didalamnya ada Yazid dan Khawarij


Sesungguhnya matahari dan bulan mengikut perhitungan Allah, dan penolongmu hanyalah Allah, Rasulnya dan orang-orang beriman yang mendirikan solat, membayar zakat dan mereka tunduk kepada Allah.  Demikian perihal kata-kata diatas sebagai gambaran kepada manusia, bahawa KANDA tidak memerlukan pertolongan sesiapa, apa lagi dikalangan manusia MUNAFIQ dan INGKAR.

Tajuk 555 #AMERICA, bukan perkara gampang, bagi kanda melakukannya,  Malah jika Allah izinkan Matahari menutup cahayanya segenap angkasa, atau bulan menyinarkan cahatanya umpama matahari, semua itu adalah kekuasaan Allah. Allah jugalah mengusir orang-orang kafir di antara ahli kitab dari kampong mereka, ketika waktu pengusiran.  Maka Allah mendatangkan kepada mereka hukuman dari arah yang tidak mereka sangka-sangka.

Demikian itu gambaran, dari Allah menolong KANDA memerangi 555 #AMERICA, walau dimana mereka berada daunnya #AMERICAN GROUP atau pokoknya # ISREAL mahupun buahnya #YAHUDI.

#DHINI FASA SATU:

Sungguhnya amat malang bilamana sebentar tadi Khalifah membaca artikal sebuah berita seorang Jururawat di Chicago Illonis America bernama IMARIS VERA terpaksa meletak jawatan gara-gara tidak dibekalkan (PPE) Personal Protective Equipment oleh Majikannya.  Begitulah akibatnya apabila Donald Trump dari awal lagi telah Allah beri amaran pada tajuk "FIRST AID" dan "BBBMMMRD" ternyata Donald Trump lebih mengutamakan membenci Umat/Agama Islam.  Dan kini BALA menimpa Bumi America diluar kawalan hingga mencecah hampir 300,000 orang dijangkiti #COVID19 dengan hampir 8,000 kematian dan berkemungkinan mencapai 10,000+ dalam 1 2 hari lagi. PERINGATAN!!!

Pada tajuk ini telah diterangkan bagaimana Khalifah menghadapi America dengan sekutunya termasuk ISRAEL yang kini juga setipa hari jangkitan #COVID19 semakin meningkat keparas hampir 6,000 kes dan berkemungkinan mencapai 10,000+ dalam beberapa hari lagi! PERINGATAN!!!


Tiada ulasan:

Catat Ulasan