Selasa, 30 Oktober 2018

#EVERYTHINGRAHSIA (TAJUK KHAS)

Dalam tahun berapakah MUNCULNYA AL-MAHDI? Tahun 2022 adalah kemuncak BUMI HURU-HARA. 


Bermula tahun 20202 POLITIK DUNIA mula KUCAR-KACIR disamping EKONOMI DUNIA juga turut menjunam dengan TERUK.

Bukankah? kamu telah diberitakan mengenai Kerajaan Allah itu meliputi Kerajaan Langit dan bumi, maka janganlah kamu mengada-ngada ada kerajaan selain Allah yang punya.  Pantas kamu juga diberitakan mengenai kepunyaan Allah segala ISI langit dan segala ISI bumi, maka mana yang kamu punya?.

Demikian itu kamu (Para Pemimpin hanya sebagai Kakitangan Allah untuk mengurus, bukan untuk memiliki).  MALUNYA !!!  Lalu ketahuilah bahawa berikut adalah serba sedikit #RAHSIA yang sengaja untuk kamu RENUNGI jika kamu punya AKAL (apa itu AKAL, telah pun kamu diberitakan terlebih dahulu, kecuali kamu ENGGAN mahu peduli).

TAHUN 2019:
Bencana mula melanda BUMI secara turutan (bergilir-gilir antara Gempa Bumi, Banjir, Taufan, Ribut dan macam-macam lagi).  Keadaan Bumi akan mengalami kekurangan makanan agak TERUK. malah semua jenis URUSAN HIDUP agak terlalu SULIT (maka bermula keadaan DUKA LARA).

TAHUN 2020:
Situasi sama berlarutan, Maka manusia mula dalam keresahan atau mula berfikir bertindak mengancam Kerajaan atau Pemimpin.  Maka keadaan EKONOMI dan POLITIK DUNIA agak KUCAR=KACIR lantaran manusia (penduduk) BUMI sukar dibendung.  Malah keadaan serupa telah mula terbayang ketika ini (atau dalam dua bulan terakhir TAHUN 2018.

TAHUN 2022:
Adalah kemuncak kepada kedaan BUMI dalam HURU-HARA melampau.  Maka segala Syor kanda/Khalifah, jika diabaikan, pantas memberi kesan terlalu CEPAT akan kerapnya bencana melanda BUMI).  Keadaan ini berlaku, kerana banyak DASAR Perubahan dilakukan oleh Para Pemimpin Dunia hari ini, agak terburu=buru tanpa menggunakan AKAL, hanya terdorong oleh mengejar KUASA.

KESIMPULAN:
Allah tidak mengizinkan Kanda memberitahu secara DETAIL, sepertimana dahulu Khalifah mengingatkan Najib, supaya berjaga-jaga, jika dirinya rasa bersalah, namun ENGGAN didengar, maka hari ini Kanda tidak mahu lagi mengajar manusia yang terlalu BIJAK kerana KUASA. sedang kanda hanya manusia biasa (tak punya apa-apa),  Malah 90% Pemimpin Dunia hari ini, telah banyak melakukan KESALAHAN, tapi mereka ENGGAN mengakui kerana takut hilang KUASA, tapi BENCANA dan MALAPETAKA sedikit pun tidak berkurangan malah semangkin TERUK, lantaran terlalu ramai pemimpin bawahan ikut BERSUBAHAT.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan