Selasa, 8 Januari 2019

#LANGIT7 (TAJUK KHAS)

DEMI JUMAAT yang MULIA ini (30 Syawal 1442H)! Tajuk ini diperbaharui IHLAMNYA sebagai berikut:
1) Perlukah DARURAT disambong selepas 1 OGOS?
2) Perlukah PRU15 selepas 1 Ogos?
3) Mungkinkah Muhyiddin terus jadi PM sehingga tahun 2022?


Bagi Soalan No 1? Tak perlu
Bagi Soalan No 2? Tak perlu
Bagi Soalan No 3? Ya!
Mengapa YA? Jika ada sesiapa cuba menjatuhkan Muhyiddin Yassin selepas 1 Ogos, lalu menjadikan seseorang Perdana Menteri Baharu (PMke9).  MALAPETAKA LEBIH BESAR MELANDA NEGARA. Tak kira siapa pun mereka yang mahu jadi PMke9? Begitu SUARA Langit7 bergema seluruh ALAM memberi AMARAN SERIUS!

Tajuk ini diproses mengikut setiap tarikh ada Peristewa:

Rabu adalah hari mula berlaku.........hebat.  Maka lihat apa ynag sedang berlaku di Australia, dengan cuaca panas, timbul pula panggilan palsu mengenai "BOM".  Bukankah itu menganggu kelancaran Ekonomi.  Allah tidak akan membinasakan Isreal, tapi Allah akan membinasa akar-akarnya yang membantu Isreal. US< UK>EU, apa yang melanda mereka saat ini, selain Trump berhadapan masalah politik dalaman serupa UK, sementara EU bergelut dengan cuaca melampau sehingga membawa maut (setakar ini sudah 13 orang meninggal).

lalu apa sebenar berlaku di Masjidil Haram, melainkan semua adalah tanda-tanda yang Allah turunkan.  Dan Jika benar Trump membuat pengisthiaran DARURAT, maka akan dekat bencaa melanda America.

11/1/2019 (Jumaat).....demikian Allah Umpamakan apa itu HUJAN iaitu "DUKA LARA' yang lebih Hebat dari "RIBUT".

1 Ramadhan 1440H bersamaan 6hb. Mei, 2019 (Isnin)...Jika benar SAAT ITU telah tiba, sepatutnya hari ini Bumi Sabah akan dilanda ANGIN RIBUT dan HUJAN (tak kira dimana-mana tempat) yang pasti sepatutnya akan berlaku hari ini....?

#DHINI FASA SATU:

Hari ini juga RABU: Adalah akan turun IHLAM ALLAH pada jam 8:00 malam! Menerangkan Hal berlaku d DUNIA HARI INI, dan tajuk ini sengaja Allah turnkan kerana dikatakan ramai manusia bahawa Ramadan tahun 1441H akan ada "SUARA" kedengaran yang mengerunkan pada malam Jumaat Tanggal 15 Ramadan.  Betul atau tidak Allah Maha Berkuasa lagi Maha Mengatur akan segalanya. Apa pun di Bumi Sabah telah pasti HUJAN telah turun beberapa hari lalu hingga ke hari ini! 

Jika pada tajuk ini jatuh 1 Ramadan 1440H 6 Mei, 2019. Namun pada tahun 1441H 1 Ramadan akan jatuh pada 24 April, 2020 dan 8 Mei, 2020 pula jatuhnya 15 Ramadan sambal 24 Mei, 2020 akan jatuhnya 1 Syawal (Hari Raya Aidil-Fitri)!!! 

Apa pun #COVID19 kini ternyata PALING TERUK melanda USA<UK>EU dan juga ISRAEL dengan saban hari berterusan ada peningkatan KES #COVID19.  Demikian itu dinyatakan dalam tajuk ini betapa America akan mengisythir DARURAT #COVID19, begitu juga di Arab Saudi Masjidil Haram telah dikawal dengan KERTAT akibat TRAGEDI #COVID19.  Allah jualah Yang Maha Benar lagi Maha Berkuasa!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan