Sabtu, 12 Januari 2019

#LUAHAN RASA TERAKHIR (AKHIRZAMAN)

SELEPAS TIGA LUAHAN : (Gambar hanya HIASAN!



1) Luahan Rasa Bermula
2) Luahan Rasa Pusingan kedua
3) Luahan Rasa Pusingan ketiga
4) Luahan Rasa Terakhir (#Akhirzaman) ini mungkin sebagai suatu perintah paling AKHIR dari Allah sebelum tiba SAAT ITU #everythingrahsia adalah jua, mungkin melibatkan apakah itu 1hb. Februari, 2019 (Jumaat) bersamaan 26 Jamadil Awal (5)1440H (Al-Quran 26:5) Allah berfirman berbunyi bermaksud "Dan setiap kali datang kepada mereka PERINGATAN baharu dari Tuhan yang Maha Pemurah, selalu mereka berpaling daripadanya".  Surah As-Syu`ara (26) ayat (5), sebelum ini Khalifah telah juga sebutakan angka 26 mengiringi PERINGATAN 1hb. Feb. 2019 (Jumaat).

LUAHAN RASA TERAKHIR (berbunyi):

Setelah sekian lama Khalifah berada di dunia maya (sama ada melalui FB sailila subdullah saililah, FB suang parai, mahupun melalui Blog tiko-tiko (lengkebu/blogsport.com.my) tiada siapa mahu ambil langkah samaada mengikut atau mendengar atau mengubah apa yang Khalifah sentuh dalam tulisan melalui IHLAM ALLAH, maka Khalifah merasa segalanya sebagai sia-sia, walaupun Khalifah berada di Bumi Sabah, mahu pun Malaysia, namun Khalifah GAGAL membantu Umat Islam (mahu pun Kerajaan atau Rakyat Malaysia) dengan kelebihan yang Allah Anugerahkan kepada Khalifah agar Umat Islam (Rakyat dan Kerajaan Malaysia) terpelihara dari azab Allah.  Apa lagi jika sentuh kepada seluruh umat manusia diserata dunia.

UMNO (BN) tidak akan TEWAS jika dari awal Najib mendengar TEGURAN Khalifah berbunyi "Kalau kau rasa kau benar teruskan" bermaksud jika tak benar hentikan sereta merta, segala apa yang dilakukan olehnya (contoh menerima Perletakkan Muhyiddin, menerima surat Tun, M keluar UMNO dan Najib harus berundur secara terhormat), hingga selepas itu Khalifah mengatakan bahawa BN akan tewas pada PRU14 dan Tun. M Perdana Menteri semula hingga 2020. kerana itulah yang Khalifah alami pada ISRA tahun 1990.

KINI (tahun 2019) Khalifah melihat bahawa Kerajaan PH sebenarnya GAGAL, sekali pun berusaha dengan cara bagaimana sekali pun, kerana semua itu bergantung dengan suasana politik GLOBAL yang Khalifah melihatnya dalam keadaan HURU-HARA. maka kesannya banyak mempengaruhi Ekonomi, Politik dan Kuasa yang ada pada Kerajaan PH.  Ini bukan "DOA" tapi ini PERINTAH "IHLAM ALLAH" yang Khalifah harus luahkan (sampaikan) kerana keadaan yang sama berlaku juga peda KUASA_KUASA BESAR DUNIA #everythingrahsia 
#akhirzaman dan manusia
#langit2
#langit7

Khalifah menyedari dan diberi PERINGATAN oleh ALLAH dengan contoh bagaimana Khalifah GAGAL dalam berCINTA (mencari JODOH) kerana ALLAH tidak mngizinkan perkara itu berlaku hingga sampai SAAT ITU ? namun Khlifah terus berusaha seadanya dan akhirnya tempoh bagi Khalifah berbuat demikian telah TAMAT.




Tiada ulasan:

Catat Ulasan