Selasa, 11 Ogos 2020

MENGAPA PERLU TAKUT...?

Tajuk berbau PERTANYAAN?  Takut dengan apa?  Banyak HAL manusia perlu takuti?  Pada satu ketika Allah turunkan Tajuk "FIVE TOP SECRET and DATE"?.  Dalam tajuk Five Top Secret and Date tidak dinyatakan Tarikhnya.  Maka tiga daripada lima Rahsia itu telah pun berlaku dan ada yang sedang berlaku serta terus berlaku setiap hari dimana-mana tanpa dijangka.

Covid19 melanda dunia telah mencecah lebih 20 juta dan dijangka mencapai hingga lebih 22 juta pada atau sebelum 20/8/20 (Khamis) Malam Jumaat.  30 Negara dijangka akan mencapai 100,000 kes masing-masing sebagai TOP30.  Dalam TOP30 itu hanya 10 Negara Islam Tersenarai, sepertimana disebut pada tajuk sebelum ini.  Dan dijangka mencecah kes Covid19 terkumpul 2.5 hingga 3 juta.

Jika 3 juta sekali pun bagi 10 buah Negara Islam dalam TOP30 ternyata masih sedikit berbandingkan dengan hanya AMERICA sendiri mempunyai lebih 5 juta kes Covid19.  Makanya mengapa Negara dan Umat Islam perlu takut dengan COVID19?

Hal yang kedua mengapa perlu takut?  Adalah berhubung dengan KEBENCIAN TERHADAP UMAT dan AGAMA ISLAM.


Dunia seperti enggan menerima KELEBIHAN AGAMA ISLAM, hingga sanggup berbuat apa sahaja menghina ISLAM membuat UMAT ISLAM jadi marah.

LIHAT bagaimana ISRAEL berterusan menyerang Rakyat Plastine serta merampas Tanah Rakyat Plastine sambil mendirikan Penempatan Haram YAHUDI, tetapi UN hanya membisu? Tiada sebarang TINDAKAN diambil ke atas ISRAEL  Dan America berterusan membela Bangsa YAHUDI itulah DONALD TRUMP.

Hal yang ketiga mengapa perlu takut?  Adalah BENCANA yang melanda?  Sejak akhir-akhir ini terlalu kerap BENCANA melanda dimana-mana dibumi ini?  Akan tetapi kebanyakkan BENCANA itu terjadi bukan di Negara Islam?

Hal yang keempat mengapa perlu takut?  Adalah bilakah akan berakhirnya serangan COVID19? Ianya tidak akan berakhir hingga pada SATU WAKTU akan BANGKIT Pemimpin Akhir Zaman.  Siapakah Pemimpin Akhir Zaman itu?  Tiada siapa yang tahu melainkan segalanya KUASA ALLAH jua.  Pantas manusia harus perlu berdepan dengan pelbagai "KESULITAN" tanpa akhirnya.  

Malah akan lebih SULIT lagi selepas tanggal 20/8/20.  Mengapa perlu takut?  Adalah kerana pada 20/8/20 itu merupakan Awal Muharram 1442H, tahun Baharu Bagi Kalender Islam. Maka akan ada FAKTA dari beberapa sudut angka ALLAH RAHSIAKAN Tarikh akan MUNCULnya Pemimpin Akhir Zaman.  

Ketahuilah Tahun Hijrah itu bermula pada hari JUMAAT tanggal 16 Julai, 622M dan pada hari Khamis (Malam Jumaat) Awal Muharram 1442H bersamaan tanggal 20/8/2020M #biarlahrahsia 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan