Selasa, 4 April 2023

Akhir Zaman dalam kepelbagaian konteks?

Allah telah menampakkan segala kepincangan kehidupan masa lalu setiap ULAH MANUSIA, supaya manusia berfikir, kenapa secara tiba-tiba dari mulut manusia itu sendiri keluar kata-kata pengakuan, sedang tersembunyi sekian lama>>>>

Disebut dalam perkara (5) pada teguran Sailila Subdullah Sailila adalah begitu jelas>>>>>


merujuk kepada tulisan Ihlam Allah sebelum ini mengikut tarikh 30/10/19, 18/10/20, 20/11/20, 4/5/22 dan banyak lagi?  Apa pun segalanya dirumus menjadi satu pada tajuk ini hanya sebagai #everythingrahsia #akhirzaman

        Gambar hanya sebagai HIASAN cuma, tiada kena mengena dengan jalan cerita

Mengapa Allah rangkumkan menjadi hanya "EVERYTHING RAHSIA" adalah kerana supaya memudahkan pembaca berfikir dan menerima, apakah benar bahawa #dhini manusia sudah berada benar-benar di Akhir Zaman?  Andai kalian perhatikan (gambar) tertera diatas, sudah tentu kalian mampu membayang sitausi berlaku akhir-akhir ini diseluruh dunia, bahawa Para Pemimpn Dunia hanya lebih mudah mengambil pendekatan "BERSENGKETA" dari "BERUNDING"?  Maka kesannya lebih BESAR dan DAHSYAT akan dirasai berbillion penduduk BUMI (yakni bukan sahaja manusia, haiwan, unggas, tumbuhan, hidupan laut, malah seluruh kehidupan).

Amat Malang sekali tiada seorang pun cuba berfikir secara MENDALAM, mencari darimana PUNCA semua ini berlaku, seperti Gempa Bumi, Cuaca tidak menentu, Tragedi dalam pelbagai nahas jalan raya, pesawat dan lain-lain.  Malah lebih mengecewakan berlaku pembunuhan tembakan rambang, pembulian, diskrimnasi dan macam-macam lagi?  Pendek kata setiap hari ada pelbagai macam Malapetaka dan Bencana Alam termasuk Ribut Taupan, Tanah Runtuh dan Paling Dahsyat (Kelaparan) apabila hampir saban hari ada-ada sahaja terjadi kekurangan bekalan makanan?  Semua itu hanya berpunca dari Empat Sebab Utama iaitu (AIR, API, ANGIN dan ARDI/ALAMIN) IHLAM ALLAH merangkumkan kepada 4A walaupun sesungguhnya ada 20A kesemuanya penyebab segala AZAB ALLAH menimpa manusia dan BUMI?

Langau telah pun menulis 20A itu sebelum ini (jika kalian ada membaca) demikian juga tulisan IHLAM ALLAH ada menyentuh tentang 20A penyebab AZAB ALLAH mel;anda manusia dan BUMI (salah satu antara 20A itu, apabila para PEMIMPIN Dunia sudah tidak AMANAH menjalankan tugas yakni ALPA sambil kerosakkan AKHLAK dengan tidak punya AKAL (yang waras) ditambahi dengan suka/gemar buat ANGKARA? Maka tuurunlah AZAB ALLAH (kesemua itu bermula dengan huruf "A"?  Fikir-fikirkan!!!!!!!!! (9) tanda SERU?????????(9) juga tanda soal? Yang dirangkum dalam 9(X) dan X(9)?  Pernah kalian terfikir semua itu disebut sebagai #everythingrahsia #AuhLasecret #SilentAttack #96pnwo #666America #biarlahrahsia #QQQ #WW3 #PemimpinAkhirZaman dan banyak lagi? Apakah Rahsia 20A itu, menyamai Sikap 20 dalam ISLAM?  Adakah Para Pemimpin Islam mampu menyelami Rahsia 20A sebagai menjalankan TUGAS sebagai IMAMUL? jawapannya TIDAK SAMA SEKALI (termasuk mengaku ULAMA, TOK GURU dan USTAZ)?

WASPADA!!! AMARAN!!! #PemimpinAkhirZaman (Imam Al-Mahdi coming soon)?


Tiada ulasan:

Catat Ulasan