Isnin, 3 April 2023

HOW Would be SOUTH as BLACK HOLE?

Adaakah tajuk ini punya kaitan dengan tajuk "LUIT THUR"? Fikir dan renungkan sebaik mungkin, usah remeh-temehkan dengan mengambil jalan mudah.

Apakah maksud disebalik paparan tajuk "How would be SOUTH as BLACK HOLE"? 

gambar sekadar HIASAN tiada kena mengena dengan jalan cerita
    
AMARAN KERAS!!! Tulisan ini berfaktakan melalui IHLAM ALLAH yang diturunkan, tiada kena mengena dengan segala ILMU atas bumi ini termasuk Sains dan Teknologi juga Ilmu Tasawuf, Usulluddin dan sebagainya.  Maka dengan itu usah cuba membuat sebarang andaian secara membabi buta.

Setinggimana pun ILMU kalian, segalanya datang dari Allah? Demikian juga bagaimana IHLAM ALLAH ini ditulis, segalanya diturun oleh Allah melalui SUARA? Seraya itu mengapa perlu takut dan was-was?  Andai apa yang ditulis ini berkemungkinan banyak percanggahan dengan ILMU DUNIA hari ini dalam pelbagai bidang?

Empat Hal telah disentuh oleh Sailila Sabdullah Sailila mengenai teguran yang akan diajukan melalui FB miliknya awal pagi tadi (4/4/23), antaranya ialah berbunyi
Mengenai Kemelut SELATAN dalam konteks BLACK HOLE? Maka berikut adalah beberapa punca bersumberkan IHLAM ALLAH mengikut keizinan Allah sendiri..........

MATAHARI!!!  Benarkah matahari itu bukan hanya SATU malah lebih? Pantas jika matahari itu lebih dari satu?  Dimana yang lain? Dari situlah wujudnya "BLACK HOLE" menukar peredaran gerakkan pusingan matahari berfungsi melalui pintu masuk yang Sains panggil BLACK HOLE, sedang mengikut IHLAM Allah itu adalah "SOQZIDIQ".  Cukup setakat itu sahaja yang Allah izinkan.

Lalu Allah turunkan juga IHLAM menyusul menerangkan bahawa kedudukan BUMI yang sesungguhnya bukanlah "BULAT" tetapi menDATAR dengan putaran Matahari memasuki IJAB pada kadar WAKTU mengikut SISTEM dipanggil "SOQZIDIQ" yakni Gerakkan Alamin mengikut Perintah Al-Mulk?

Tiada ulasan:

Catat Ulasan