Selasa, 4 April 2023

DAJJAL dengan DUNIA BARAT.

 Perkara (3) memperjelaskan BARAT menyesatkan dan kemunculan Dajjal Laknatulah?  Vladimir Putin pernah berkata>>>>

Namun begitu IHLAM ALLAH ini diturunkan sebagai memperjelaskan kisah kemunculan Dajjal itu dan sebelum kemunculan Dajjal?  Percayakah kalian bahawa yang dikatakan Dajjal itu benar-benar MUNCUL?  Jika dia muncul dimana di kawasan BARAT? Apa yang pasti ONAR si Dajjal sudah dan sedang bermaharajalela di muka bumi saat ini?  Malah lebih bertambah teruk menjelang apa dikatakan 21/10/20xx?

Nah!!! Jika dibenarkan atau dimenangkan JOE BIDEN untuk terus memerintah hingga Penggal Kedua?  Dunia ini akan mencapai sengketa besar sepertimana diperkatakan #96pnwo pada perkara (5) yang IHLAM ALLAH mengenainya akan diturunkan selepas Solat Subuh.  Dalam pada itu andai "Pemanasan Global" dipandang remeh mulai dari sekarang (Kerentakan Khutub Utara dan Selatan) akan lebih SERIUS? Sehingga KUNCI KIAMAT terbuka luas (bisa terjadi begitu hampir) bermula dengan Kiamat Kecil dan membesar sedikit demi sedikit sebelum hadir Al-Qaariah (10111)?

BARAT hari ini seakan-akan sudah tidak mahu lagi memandang serius apa itu "CLIMATE CHANGES"? berpunca dengan "Pemanasan Global"? yang BARAT sendiri punya rencana sejak awal lagi membuka halangan dengan DUNIA TANPA SEMPADAN?

Tiada ulasan:

Catat Ulasan