Sabtu, 4 Mei 2024

GOLONGAN YAZID MAHJUJI

 Siapakah mereka?

Mereka ini tercipta dalam 4 Anasir iaitu Tanah, Air, Angin dan API.  Bagaimana pecahan adunan sebegitu bisa berlaku?

Tanah:  AKAR sebatang POHON tidak akan tumbuh tanpa tanah, maka mereka ciptakan dahulu TANAH untuk Kaum Yahudi Israel hari ini singkatnya disebut sebagai "ZIONIS"

AIR:  Apabila POHON telah tumbuh, maka memerlukan AIR dan WAJIB senintiasa disiram.  Maka siapa bertindak sebagai POHON dan AIR? USA sebagai POHON, UK sebagai AIR.  Inilah permulaan cerita tahun 1946, wujudnya Kaum YAZID MAHJUJI.

ANGIN:  EU pula sebagai ANGIN bertindak menyebarkan Propaganda kepada Dunia akan kewujudan mereka (Kumpulan YAZID MAHJUJI).

API:  Api sebagai bahan bakar semangat mereka, ialah UN. United Nation adalah Rumah API mereka memasang RADAR mencari GELOMBANG melancarkan serangan kemana-mana mengikut telunjuk RADAR.

Begitulah Kumpulan ini bertindak dan bergerak sejak bermula 1946 sehingga hari ini telah mencapai 78 tahun, mengikut Rencana mereka dalam tempoh 80 tahun mereka cuba menguasai DUNIA. Lalu mereka lakukan melalui #96pnwo yang kini telah mencapai hampir 96%, pantas mereka berharap pada tahun 2025-2026 hasrat mereka untuk mencapai penguasaan 96% mengawal DUNIA hampir tercapai. Salah satunya menghapuskan Negara Palestine dan menjadi Negara Arab (Liga Arab) 22 buah Negara berpecah-belah.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan