Rabu, 8 Mei 2024

THE VERY WORST WORLD EVER BEEN

UNITED NATION hari ini adalah paling "BURUK dan Berbau BUSUK" pernah ditadbir oleh bernama manusia "berjiwa binatang" 100% tiada akal, asbab itu mereka membiarkan sahaja nyawa ribuan manusia dibunuh sesuka hati>>>>>tanpa ada KEPERIMANUSIAAN.

Mereka hanya bijak melaungkan "HUMANITY" padahal jiwa mereka kebinatangan malah lebih teruk dari BINATANG.  Mengapa KAMI cakap 100% kerana 100% "FAILURE" gaaaaaagal.

Perhambaan Manusia Paling teruk tidak pernah berlaku


Siapa BENJAMIN NETANYAHU sehingga tiada seorang pun Pemimpin Dunia hari ini mampu menghalang kezaliman dan perbuatan kejinya terhadap Bumi dan Rakyat Palestine. Adakah Nertanyahu Penghulu Dunia?

Penulis beranggapan Pemimpin Dunia yang ada hari ini paling teruk pernah dilahirkan termasuk Ketua Negara America (JOE BIDEN)>>>

Joe Biden benar-benar dipermalukan oleh Benjamin Netanyahu seperti budak kecil yang tiada AKAL. Semantara Pemimpin UK diperhambakan oleh Netanyahu seperti budak suruhan.  Pemimpin EU pula dijadikan perangkap melindungi dirinya dari sebarang tindakan. Bermaksud biar mereka (Pemimpin EU) mati, jangan dia (Netanyahu), begitulah kebijakkan Netanyahu sebagai Penghulu Dunia menMALUkan Semua Pemimpin Dunia termasuk Pemimpin Liga Arab, Pemimpin Asean dan Pemimpin G7 dan G20 dan juga UN.

Nyata Pemimpin Dunia yang ada hari ini terburuk dan paling TERUK pernah ADA. Pemimpin berOTAK Lembu, berhidung KERBAU, bermata BUTA, bertelinga KUALI, dan bermulut BOTOL, dibuat oleh seorang bernama BENJAMIN NETANYAHU.  Hal ini akan terpahat dalam sejarah DUNIA, bahawa semua Pemimpin tersebut sebagai "Very WORST and STUPID" dibawah telunjuk seorang bernama BENJAMIN NETANYAHU. #penulisihlamallah

Tiada ulasan:

Catat Ulasan