Isnin, 13 Mei 2024

THE STORY BEGIN HERE (Part II).

Tiada sesiapa mampu menghalang NYA dan tiada mana-mana Pemimpin Negara Dunia berani menangkap NYA, siapa kah NYA itulah Netanyahu Yajuj #akhirzaman semantara Joe Biden sebagai Majuj NYA. @MAHJUJI (Gog-Magog).

Ada 4 Pertanyaan mengenai NYA.  Siapa dan Apa NYA? Bila dan Dimana NYA? Apa, Siapa, Bila dan Dimana, merupakan 4 pertanyaan mengenai NYA? Part II dari tajuk "THE STORY BEGIN HERE" adalah IHLAM ALLAH yang diturunkan pada Hari Jumaat tanggal 1 Zulkaedah 1445H bersamaan 10 Mei, 2024, namun tertangguh penulisannya atas sebab-sebab tidak mampu dielakkan. Lalu Khalifah mengizinkan Langau menulisnya sebelum disambong oleh #penulisihlamallah sendiri>>>>

Pada antara tahun 2009-2021 ketika Benjamin Netanyahu menjadi PM untuk kali kedua seorang Ketua Agama Yahudi memberi khabar kepada Netanyahu dengan berbisik "hanya awak mampu melakukanNYA" tapi Netanyahu tidak sempat atau gagal melakukannya, lalu Apa itu NYA? Apakala Netanyahu diangkat semula menjadi PM kali ketiga tahun 2022, lalu Netanyahu segera melakukanNYA. INIlah berlaku sekarang, dimana seluruh Pemimpin Dunia tunduk kepadaNYA dan tidak berani mengambil sebarang tindakan kepada NYA? Apakah kalian fikir jawapan bagi 4 pertanyaan diatas telah terjawab.  BELUM.

NYA adalah kependekkan kata yang kalian (pembaca tidak pernah tahu) N - Netanyahu atau NASA dan Y - Yemen atau bisa juga sebut YUDA dan A - ARAB atau bisa juga disebut sebagai AKHIR dan AWAL atau AWAL dan AKHIR.

Dengan huraian tentang NYA diatas, apakah kalian (pembaca mampu memberi kesimpulan tentang 4 pertanyaan tersebut).

YUDA bermaksud Peperangan yang kini lebih menjurus antara Yemen dengan Israel atau Netanyahu, semantara Negara Arab atau Pemimpin Arab dari dulu hingga hari ini hanya sekadar cakap banyak (tindakan mereka sekadar lakonan). Dulu bermaksud AWAL dan Hari ini bermaksud AKHIR. Dari DULU Arab senintiasa memihak kepada Israel hingga ke hari ini (tindakan mereka sekadar bertopeng).

Dan hari ini ramai tidak menyedari mengapa Jiran Indonesia membela Israel? ketika pengundian di PBB memihak membantah keahlian Palestine. Disini tersimpan #everythingrahsia yang ramai tidak tahu #auhlasecret #96pnwo #silentattack putaran U atau U-Turn.

Berapa ramai Negara buat Pusingan U yang kalian tidak SEDAR apakah maksud disebalik 'NYA'? Positive or Negative stand word 'N'. Bagaimana dengan Negara Yordania? Stand word 'Y'? Sedang Yordania menjalin hubungan dengan Israel secara sulit. Demikian juga Arab Saudi, stand word 'A'?

America juga buat pusingan U mengatakan apa yang berlaku kepada Rakyat Palestine bukan "GENOCIDE" hanya gara-gara mahu terus membantu Isreal/Netanyahu, takut kalah dalam Pemilihan President bagi penggal kedua.

Nyata benar-benar talam dua muka. Amaran!!!Pemimpin yang tidak punya nilai diri.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan