Rabu, 1 Jun 2016

SIFAT 7 ROH (disini hanya dua sahaja).

Bercakap mengenai JURUS MARIFAT, bukan ILMU yang diAMALKAN atau diAJARKAN oleh sesetengah orang di BUMI INDONESIA atau MALAYSIA atau dimana-mana sahaja di DUNIA ini.
akan tetapi JURUS MARIFAT jenis yang Aku tulis bersandarkan IHLAM dari ALLAH dari sudut berbedza TENTANG KEHIDUPAN dan DUNIA AKHIR ZAMAN.

Bercakap mengenai 7 ROH.  Aku hanya diIZINkan oleh ALLAH mengupas dua perkara, iaitu:

PERTAMA:  Pada Bahasa HIDUP dipanggil SAMIRAH.........bermaksud>>>>pendengaran
KEDUA     :  Pada Bahasa HIDUP dipanggil BASIRAH..........bermaksud>>>>penglihatan
Namun bilamana SATAN meniru akan Bahasa ini, Allah bisa menukarkan dengan pelbagai Bahasa gantian....Antaranya Allah izinkan bagi DIRIKU....Samsiah atau Sariyah atau Sofiah untuk pendengaran.  Penglihatan....Badiah atau Bakiah atau Bastara.  Malah bisa terus berUBAH jika diTIRU oleh DAJAL..........begitulah seterusnya.  Dengan maksud agar AKU selamat dari GODAAN.

FAKTA KEDUANYA (dengar dan lihat) dipetik dari AYAT AL-QURAN ayat pertama Surah Al-Baqarah dan Ayat pertama Surah Ali Imran berbunyi dengan tiga HURUF.......ALIP, LAM dan MIM.
Allah mengizinkan bagi KU menyebut MIM sebagai UMAT atau Muhammad atau Aku,,,berdasarkan
atas DALIL mengenai ROH yang disebut dalam Istilah SAINS sebagai DOT, dengan butiran kecil, lebih kecil atau halus dari pasir.  Sebab itu tidak kelihatan dalam AIR (Udara) AIR (Water).  Dot juga boleh dianggap sebagai SPRITIUAL atau SEAMANGAT.......sebab itu dalam ILMU SAINS ianya amat berfungsi dalam TEKNOLOGI seperti apa sahaja yang mengunakan UDARA......UMPAMA telefon, TV dan pelbagai. DOT COM.  Sebab itu jika manusia terlalu KERAP mnggunakan telefon akan terjadi pada memory OTAK......LUPA, LALAI, ASYIK dan GODAAN.......juga akan terjadi
HILANG SEMANGAT atau KEKURANGAN USIA atau KEMURUNGAN atau GILA (Maniac).

ALIP LAM MIM disedut KUASANYA melalu BUNYI atau SEBUTAN atau SENTUHAN.  Lalu menjadi SUBJEKTIF bagi sesetengah HASIL atau POSITIF bagi sesetengah GELOMBANG melalui UDARA atau LAUTAN atau ANGIN atau HUJAN.......(sebab itu bila berlaku HUJAN siaran TV akan tergendala).........PASTINYA pada daya GRAVITI pula ianya berfungsi sebagai MAGNET.........cukup buat kali ini........?????????

Tiada ulasan:

Catat Ulasan