Jumaat, 9 Jun 2017

JUMAAT (9/6/2017)

Para Pemimpin Malaysia takut mendepani "KEBENARAN" atas kecuaian mereka mentadbir Negara.  Mampukah manusia lari dari QADA dan QADAR serta hari QIYAMAH #qqq ? #qqq adalah termasuk dalam 6 rukun IMAN:  Disebabkan serangan #covid19 gelombang ketiga dan pengalaman menghadapi PRN Sabah kali ke16, kini Kerajaan Malaysia takut mengadakan sebarang PILIHAN RAYA.

Bagaimana pun Pemerintah Kerajaan Sarawak akan tamat pada Julai, 2021 dan perlu mengadakan Pilihan Raya Negeri sebelum tarikh itu.  Di sabah pula PRK Batu Sapi perlu diadakan dalam tempoh 60 hari dari tarikh kekosongan kerusi tersebut setelah Wakil Parlimen kawasan Batu Sapi meninggal dunia.

Pada Peringkat persekutuan pula, jika benar Kerajaan PN hilang Majoriti hanya ada dua pilihan? Perdana Menteri kena letak jawatan atau menasihati DYMM membubarkan PARLIMEN.

Begitulah "KEBENARAN" atas segalanya telah ditentukan dalam ertikata #qqq.

BISMILLAHI ALIP LAM MIM HAMZAH YAA..........AMIN.
Selepas sebentar tadi KHALIFAH menceritakan tentang Surah At-Taubah (9) ayat 6 dan ayat 96,
kini kita mencari FAKTA pada angka 20 (ayat 20) Khusus untuk orang-orang beriman......lalu kembali semula kepada angka 17 (ayat 17) mengenai orang Musyrik pula.....maka lengkap lah angka
9/6/2017.

Lalu kita kembali pula kepada Surah 96 (Al_ALAQ)....KHALIFAH berrtanya kepada manusia dan dunia......Mengapa ALLAH menurunkan Surah ini (Al-ALAQ) hanya sebanyak ayat itu (19).  Maka apabila kembali kepada Surah 69 (AL-HAAQQAH) sebanyak ayat itu (52), apa pula yang ALLAH maksudkan dengan angka sebanyak itu (52)......?  Semua pertanyaan ini hanya sekadar menguji kemampuan manusia berfikir mengenai RAHSIA ALLAH yang tersembunyi dalam ANGKA selain dari apa yang tersembunyi dalam HURUF....?

Maka di TURUNkan AL-Fatihah itu hanya sebanyak ayat itu (7)........?  Lalu seperti banyak mengetahui Al-Fatihah disebut sebagai Surah (1)......lalu ada ramai PARA ULAMA mengatakan bahawa Surah AL-FATIHAH sebagai IBU kepada AL-QURAN.  Semua ini sekadar pelengkap sebahagian angka 17....atau 1 dan 7.....?

"Khabarkan kepada DUNIA dan MANUSIA, bahawa sesungguhnya bagi ALLAH itu setiap tarikh ada PERISTIWA, dan setiap SAAT dan MINIT itu ada QADA dan QADAR, maka setiap apa sahaja yang berlaku adanya PAHALA dan DOSA."

"Maka, ketahui oleh kamu (DUNIA dan MANUSIA), hargailah setiap masa dan WAKTU itu, kerana padanya ALLAH melihat apa yang kamu lakukan (samaada NYATA atau TERSEMBUNYI), buruk atau baik......tiada satu pun terlepas dari pengetahuan ALLAH."

"Lalu mereka merasa terkejut dengan apa yang Engkau kerjakan hari ini (Jumaat tanggal 25/8/17) selain menyangka bahawa Engkau sememangnya GILA.  Maka Allah senintasa memberitahu akan Engkau bagaimana Rasul-Rasul terdahulu juga diperbuatkan sedemikian.?"

Tiada ulasan:

Catat Ulasan