Selasa, 17 April 2018

IHLAM LEPAS SOLAT ASAR (AKHIR ZAMAN DAN MANUSIA)

BISMILLAHI ALLAH UHAKBAR........AMIN.

Dari tajuk "TEROWONG PANJANG" (gambar hanya kiasan)


atau "BLACK HOLE" (gambar hanya kiasan)


atau jua seperti (gambar bawah sekadar Hiasan)


Khalifah telah diturunkan oleh Allah sebelum ini dua tajuk iaitu "APA AKAN JADI" dan "BOIKOT" kini pula terbaharu 
"AKHIR ZAMAN DAN MANUSIA".....KEDUA-DUANYA DITURUNKAN ADA KENA MENGENA DENGAN SOLAT ASAR (Jika dahulu sebelum Solat ASAR, dan yang ini pula selepas Solat ASAR) betapa bijaksananya ALLAH menyusun ATUR menurunkan IHLAM, sama seperti menyampaikan WAHYU kepada Muhammad ketika zaman KERASULANNYA.

Apakah dunia ini benar-benar telah mencapai USIA TUA (Akhir Zaman) ? lalu Bagaimana keadaan MANUSIA pada ketika ini (yakni Akhir Zaman) ?  Mengikut Ilmu Saintis dan Kajian NASA, tidak akan ada KIAMT sehingga tahun 3039, dan mengikut PERJALANAN KHALIFAH DIANGKAT KELANGIT TAHUN 1990, juga mengakui memang tidak ada KIAMAT sehingga 3093.  Maka bagaimana pula adanya AKHIR ZAMAN.....??? AKHIR ZAMAN tidak akan sama dengan KIAMAT ?  Bisa FIKIR ???

Sedang "KIAMAT" telah lama bermula, cuma belum berAKHIR...??? Fikir-fikirkanlah !!!
Khabarkan kepada Manusia "Sesungguhnya, tiada seorang pun dikalngan manusia itu, termasuk para RASUL dan ANBIA, mampu mencapai ILMU KU (Allah). Maka jangan bilang NASA mengadakan cerita KARUT dengan hanya sekadar ILMU SAINS DAN TEKNOLOGI sedang itu juga hanya sebahagian sahaja yang AKU izinkan kepada mereka MENGETAHUI."

DENGAR ITU, WAHAI MANUSIA !!! Demikian Allah memberi PERINGATAN, lalu berkata lagi ALLAH "Biar ESOK, jika mahu akan KIAMAT pasti berlaku, kerana Yajuj dan Majuj sudah ada, apa lagi DAJJAL, sedang Imam Al-Mahdi juga sudah Lahir.  Apa lagi sebenarnya yang kamu mahu tahu.  Begitulah manusia itu, senintiasa dalam kelalaian "MENUNGGU."

Amboi, HEBATnya ALLAH memberi dan menurunkan IHLAM, sedang Khalifah sedikitpun tidak pernah terfikir semua ini bisa terjadi.  Lalu Khalifah cuba bertanya kepada ALLAH ?
Ya Allah, jika Engkau izinkan bagi Ku mengetahui, dimana dan siapakah diantara kami (manusia) ini yang Engkau berikan Anugerah sebagai Imam Al-Mahdi ? Lalu Allah menjawab dengan MURKA (kerana SUARAnya kedengaran seperti BUNYI PETIR)
"bukankah AKU telah sediakan Tajuk mengenainya selepas ini, lalu pada SAAT ITU lah nanti akan AKU ceritakan segalanya".

Tiada ulasan:

Catat Ulasan