Sabtu, 21 April 2018

QUL UHALLAH UHAHAD (SIAPAKAH PENCIPTA AL-MAHDI) ?

Hanya ada 7 hari lagi Umat Islam akan menemukan tahun 1443H jatuh tanggal 10 Ogos, 2021. Bagaimana pun hari ini ternyata Negara Malaysia berdepan UJIAN GETIR dari ALLAH sedangkan Al-Quran (22:24) menyebut>>>>


Merenung IHLAM INI diturunkan pada>>>>
HARI INI TANGGAL 22/4 (AHAD) AL-QURAN 22:4 Sudah satu kepastian, sesiapa yang mengikuti syaitan, maka syaitan itu akan menyesatkannya dan membawanya kepada azab api neraka.  Dari Tajuk TEROWONG PANJANG, maka ini adalah Tajuk Ketiga dari 3 NUR...?

Allah sengaja memilih hari ini dan tanggal ini Ahad (22/4) tahun 18 (2018) Al-Quran (22:18) Sesiapa yang dihina ALLAH, tiada orang yang dapat memuliakannya.  Sesungguhnya Allah berbuat apa yang dikehendakiNYA. Sedang segala ciptaan Allah harus menyembah kepadaNYA.  Demikian jua halnya dengan Imam Al-Mahdi (yang Allah ciptakan diantara manusia) mengikut apa yang Allah kehendaki, tanpa sesiapa pun mampu menghalangkanNYA.  Sekali pun dengan Ilmu Sains dan Teknologi (ILMU LOGIK yang mereka percaya sebagai REALITI).

ALLAH CIPTAKAN IMAM AL-MAHDI (sebagai pemimpin Akhir Zaman diantara kamu) hai manusia, TIDAKKAH KAMU TAHU, BAHAWA AL-MAHDI ITU ADALAH PEMIMPIN DIAKHIR ZAMAN MENYATUKAN UMAT MANUSIA (UMAT MUHAMMAD), DAN MENYELAMATKAN BUMI DARI BENCANA YAJUJ DAN MAJUJ SERTA DAJJAL, SEBELUM  TURUNNYA NABI ALLAH ISA DAN KIAMAT.

Maka kini diantara kamu itu (telah Allah lahirkan seorang hamba Allah yang akan memimpin kamu, sebagai IMAM), seraya berkatalah IA:  "Wahai Umat Manusia, jika AKU berkata hari akan PANAS, sudah tentu Hujan akan menangis.  Bila AKU memohon HUJAN pasti bumi dan tumbuh-tumbuhan mengeluarkan buah-buahnya, lalu menjadi REZEKI kepada kamu ?  Maka akan SUBUHLAH BUMI ALLAH ini, mengapakah kamu masih INGKAR ?"

Pernahkah kamu temui manusia diantara kamu mampu menguasai tiga perkara AAA (ANGIN, API dan AIR 2 in 1), maka itulah TANDA-TANDA KEBESARAN ALLAH, mengikut yang ALLAH KEHENDAKI....???, maka mengapakah kamu masih INGKAR ?

Sesungguhnya Allah itu, menyediakan Surah 22 (Al-Haj) untuk kamu membacanya, moga kamu mendapat petunjuk.  Maka IA berkata yang baik-baik (BENAR) untuk kamu ikuti, tapi kamu menganggap IAnya sebagai GILA.  Jika kamu melihat ayat 24 surah 22, apakah kamu masih INGKAR ?

Tiada ulasan:

Catat Ulasan