Rabu, 11 Disember 2019

#lengkebu ABSTRAK

ABSTRAK: Gambar sekadar HIASAN!


Tadi malam Khalifah bermimpi melihat satu perkataan ABSTRAK tertulis disebuah penempatan dengan huruf yang sangat jelas bergaris ABSTRAK:...………..>>>>>>>>

Lantas dari situ ternyata ada maksud tersirat merupakan ada IHLAM ALLAH diturunkan selepas itu hingga memanggil Khalifah membuka PC menulis tajuk ABSTRAK untuk dikongsikan Bersama kalian, sebagai menjadi PEDOMAN>>>>>?

KUASA:
Merupakan ABSTRAK kepada POLITIK hingga menjadikan seseorang itu bergelar PEMIMPIN dalam sesebuah KUMPULAN atau NEGARA atau KAUM!!!
EKONOMI:
Menjadikan seseorang itu BERKUASA dengan ABSTRAK kepada modal sebagai memperolehi dan mengembangkan PENGARUH menakhluki DUNIA!!!
ALTI:
Gambar sekadar HIASAN!

Merupakan kekunci kepada SIKAP dengan berpaksikan kepada kelayakan dan kebijaksaan sebagai mendorongkan seseorang itu TERPERDAYA!!!

Maka Allah berfirman dalam SurahYusuf ayat 12 & 15 sebagai gambaran kepada  sikap ALTI manusia hingga membuat orang lain TERJEBAK!!! Salah satu sebabnya berlaku adalah kerana adanya SIKAP "Cemburu dan Dengki".  Demikian itulah dunia POLITIK hari ini dipenuhi ABSTRAK sebagai (Fitnah, Dengki, Cemburu, Tamak, Dendam, dan lain lain).

Akan ada TAJUK susulan mengupas akan TAJUK abstrak atau Allah tangguhkan hingga terbukti berlaku DUKA-LARA/HURU-HARA atas sikap ABSTRAK???

Tiada ulasan:

Catat Ulasan