Jumaat, 13 Disember 2019

UMAT ISLAM TAHUIN 2020!!?

5 NEGARA MEMBENCI ISLAM?


Pernah Khalifah sentuh tentang 5 Negara membenci Islam? Namun Khalifah tidak menyentuh Negara teresbut.  Apa pun gambaran begitu jelas betapa 5 Negara ini, memang terbukti amat membenci Islam (Agama dan Umat Islam).  Dunia boleh melihat betapa 5 Negara ini terlalu sibuk memperkenalkan ISLAMFOBIA sehingga membuat Umat Islam UIGHUR, ROHINGYA dan PLASTINA terseksa dizalimi saban hari???+

UIGHUR:

Satu kaum minoriti di Negara China yang kebanyakkan mereka Penganut Agama Islam dizalimi begitu kejam tanpa sebarang PEMBELAAN dari mana-mana Negara Dunia? mereka seperti terbiar (dibiarkan) begitu sahaja dianiayah oleh Pemerintahan Negara China!!!

ROHINGYA:



Kaum ini yang majoriti adalah Umat Islam seperti bangsa yang tidak BERNEGARA dizalimi oleh Kerajaan Mynmar.  Mereka ini menjadi PELARIAN sepanjang HAYAT? Apa bila diusir dari tanah tumpahnya darah mereka? hingga hari ini tidak mempunyai NEGARA? Lalu dibiarkan terdampar dimana-mana meneruskan kehidupan tanpa PEMBELAAN yang sewajarnya oleh mana-mana Negara Dunia!!!

PLASTINA:


Sejak tahun 1948 hingga ke hari ini NEGARA PLASTINA semakin mengecil hasil penempatan HARAM YAHUDI yang saban hari berlaku KEJAM mendirikan rumah-rumah HARAM dengan mengusir Umat Islam Plastina tanpa rasa takut hingga sampai sanggup membunuh mereka?  Yahudi seperti dibiar menzalimi anak-anak dan kaum wanita Plastina dan seluruh rakyat Plastina dengan sokongan DONALD TRUMP @BAPA PENGGANAS DUNIA!!! ORANG NO SATU MEMBENCI ISLAM!!!??? 

UMAT ISLAM 2020:


Ada begtiu banyak ISU/IDEA mengatakan tahun 2020M bersamaan 1441H akan muncul Imam Al-Mahdi?  Namun bagi Khalifah melalui IHLAM ALLAH segalanya hanya pendapat PERIBADI, namun yang menentukan segalanya hanyalah ALLAH? dan perkara itu sama sekali tidak akan berlaku? Jika menlihat sejarah 100 tahun penubuhan Negara Arab Saudi 23 september, 1932M bersamaan 26 Jamadilawal 1351H bermakna 2032M atau 1451H akan ada Pemimpin Baru memimpin Umat Islam??! Bukan 2020M bersamaan 1441H!!! Bermakna selepas 2030 atau pada 1450 yakni 10 tahun akan datang kemungkinan Al-Mahdi baru muncul?  Apa pun pendapat ini bukan dari Ihlam Allah? hanya sekadar FAKTA dari angka 100 tahun????

Tiada ulasan:

Catat Ulasan