Selasa, 7 Januari 2020

MALAYSIA NEGARA "SEKULARISME".

Negara Malaysia hari ini Tanggal 7 Jan. 2020M bersamaan  11 Jamadilawal 1441H bukan lagi NEGARA MELAYU tapi telah bertukar menjadi Negara "SEKULARISME"


sejak diperintah oleh PAKATAN HARAPAN (gabungan 4 Parti iaitu DAP, PRK, BERSATU (PPBM) dan AMANAH).  Jadi tak payahlah berdolak-dalek sambil menuding jari kesana-sini menyalahkan sesiapa? kerana setiap orang (Rakyat Malaysia) punya mata dan telinga? juga punya MULUT dan SUARA berkata dan berteriak kemari kesitu melihat dan mendengar sendiri bagaimana Para Permimpin Melayu telah tenggelam dengan Labu-Labunya (TONGKANGNYA) yang dah retak dan pecah berkecai!!!!!!!...………….


Tanpa UMNO, Melayu hilang PUNCA dan NAMA (MELAYU ITU SENDIRI) United Malayan Nation Organisation. Maka telah jelas MELAYU tidak lagi BERSATU (United) malah berpecah kepada 7 Nakhoda sedang China hanya ada 2 (MCA & DAP, jika ada GERAKAN ianya cuma seriphan kecil) India ada 2 juga (tak nak sebut)????? Sebab ada kaitan dengan Siapakah Tun Mahathir Muhammad? (bukan Melayu bukan juga China)? KACUKAN!!!

Tun Mahahtir Muhammad berhidung MANCUNG?  China pula kemek? India juga Mancung? Melayu sederhana? Sebab Sederhanalah Melayu selalu bersikap "TOLAK-ANSUR" aklhirnya jadi "HANCUR"!!! Jadi tak payahlah nak salahkan sesiapa, selagi tiada dalam diri Melayu itu sendiri "MUASABAH DIRI" dari atasnya Para Sultan hingga ke bawahnya kepada Rakyat Jelata????????? (9) tanda SOAL?

Hari demi hari berlalu dan berlaku? Akhirnya Hakim ini memutuskan Penganut "Christian" boleh menggunakan Kalimah Allah dalam penerbitan pendidikan mereka>>>>

tiada pun tanda-tanda Bangsa Melayu MENANG BERJUANG selain hanya MENANG "SORAK" kampong@tanah Tumpahnya Darah TERGADAI!? MARUAH diri seumpama Rumput ditengah jalan?!  


KESIMPULANNYA:

Al-Quran (7:11) & (11:7) iaitu hanya IBLIS sahaja ENGGAN menyembah ADAM, dan apa pun kata-kata Muhammad itu hanya dianggap sebagai "SIHIR yang NYATA"?????


Tiada ulasan:

Catat Ulasan