Sabtu, 4 Januari 2020

MINGGU PERTAMA TAHUN 2020?

Khalifah Khabarkan kepada DUNIA apa berlaku Awal tahun 2022 sama seperti awal tahun 2020? Awal tahun 2020 Banjir Besar melanda JAKARTA mengorbankan lebih 40 orang.  Awal tahun 2022 Banjir Besar Melanda SELANGOR mengorbankan lebih 50 orang?


DALAM NEGARA:
3/1/20 bersamaan 7 Jamadilawal 1441H Menteri Pendidikan Letak Jawatan.  Al-Quran (3:7) Dialah yang menurunkan Al-Quran kepada engkau (Wahai Muhammad).  Sebahagian isinya ada ayat-ayat (jelas dan terang ertinya) Itulah pokok-pokok isi Al-Quran.  Dan yang lain iaitu ayat mutasyabihat (ayat-ayat yang sukar difahami maksudnya terutama ayat-ayat yang berhubung dengan sifat-sifat Allah dan hari akhirat).............
Al-Quran (7:3) Ikutilah (berpegang teguhlah) apa (agama) yang diturunkan Tuhan kepada kamu.  Jangan sekali-kali kamu ikuti (ajakan/anjuran) wali-wali/pemimpin-pemimpin (yang sesat) selain dari Dia (Allah).  Sedikit sekali kamu mengambil peringatan (daripadanya).
Cuba kalian renungi akan dua (2) ayat Al-Quran tersebut dengan apa yang sedang kalian alami ketika ini?  Juga perlu bagi kalian membuka seluas-luasnya MINDA kalian dalam menghadapi segala perkara berlaku sekeliling kalian saban hari samaada jauh dan dekat (seluruh bumi Allah)?
5/1/20 bersamaan 9 Jamadilawal 1441H Penamaan Calon PRK Kimanis. Al-Quran (5:9) Allah menjanjikan kepada orang-orang beriman dan beramal soleh keampunan dan pahala yang besar.  Al-Quran (9:5) Dan apabila sudah habis bulan-bulan haram............?

LUAR NEGARA:
Banjir besar melanda Kota Jakarta hingga mengorbankan lebih 40 nyawa, dalam pada itu pula America membunuh Pengalima Utama Tentera Iran? ketika menyerang Lapangan Terbang Bagdhad.  Dan Kebakaran melanda Bumi Australia masih berterusan tanpa dapat dikawal hingga memusnahkan banyak harta benda dan beberapa nyawa.....?  Disamping itu banyak lagi perkara lain berlaku dimana-mana yang Khalifah tak perlu sentuhkan, kerana masa tidak mengizinkan Khalifah berada lama di Alam Maya.

KESIMPULAN MINGGU PERTAMA TAHUN 2020:
Segala perkara yang sedang dan akan berlaku seterusnya lebih kepada BENCANA HURU-HARA BAKAL BERLAKU KEPADA DUNIA BUMI DAN KEHIDUPAN SELURUHNYA!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan