Khamis, 21 Mei 2020

10 MALAM TERAKHIR RAMADAN 1441H

MALAM JUMAAT (KHAMIS): Bagaimana kisah tahun 1441H




Mengikut kelander MASIHI hari ini tanggal 21/5/2020! Dan sebentar tadi siang Sailila telah menceritakan satu ayat dari Surah Al-Anbiyak tentang kisah Yajuj & Majuj.  Dan pada tajuk ini Allah menurunkan Ihlam mengenai Yajuj & Majuj dalam apa yang pernah disaksikan oleh Sailila dalam Satu Malam perjalanan ke langit pada tahun 1990. Kisahnya bermula sebegini…...

Sebaik sebelum turun kembali ke bumi Sailila memohon kepada Allah ingin menyaksikan bagaimana sebenarnya apa yang dikatakan oleh Al-Quran mengenai Yajuj & Majuj>>>Maka Allah perkenankan dengan 2 Syarat…..
1) Jangan ceritakan kepada penduduk dunia sehingga tahun 2020!
2) Engkau hanya boleh bercerita mengenainya bilamana pada ketika itu Allah turunkan MALAPETAKA BESAR hingga penduduk bumi seperti sebagai diserang oleh Yajuj & Majuj.


Makanya pada malam ini Allah memberi izin sedari waktu siang hari tadi ketika Sailila membuka petikan dari Surah Al-Anbiyak.  Izin Allah itu berbunyi sebegini…...
Sebaik selepas menyelesaikan Solat TARAWIH Allah akan turunkan IHLAM, maka hendaklah Engkau menulisnya dan menyampaikannya kepada segala isi bumi.

APAKAH ITU YAJUJ &MAJUJ:
Pada satu tempat dibumi (Sailila menyaksikan kumpulan makhluk agak luar biasa yang tak pernah dilihat oleh Sailila selama hidupnya) berdekatan dengan sebuah BENUA (Allah tak izin menyebut nama BENUA itu) Sailila menyaksikan ratusan juta makhluk berteriakan dan kejar mengejar tanpa henti-henti dan merasa tidak pernah penat.  Malah mereka begitu ganas dan mata mereka kemerah-merahan, tubuh mereka agak kecil namun seperti IKAN BUNTAL (yakni bisa membesar sendiri) dan bersisik serta sisiknya kelihatan tajam.  Apabila mereka melihat Sailila sedang memerhati mereka! Mereka memperagak tingkah laku mengerikan.  Sailila menjadi ketakutan lalu meminta dihantar turun ke bumi kerana "ketakutan".

Dalam perjalanan pulang Sailila diberitahu oleh pembawanya singgah pada satu tempat atas perintah Allah.  Di tempat itu Sailila menyaksikan tahun 2020 penduduik bumi dilanda MALAPETAKA hingga jutaan manusia kebuluran dan ada jutaan lagi manusia MAUT bergelimpangan seperti dalam medan peperangan.  Lalu Sailila bertanya? "Apakah yang berlaku kepada penduduk bumi itu?" Jawab SUARA itu "Mereka menerima azab dari Allah atas segala perbuatan mereka". Sailila bertanya lagi "Apa yang mereka telah lakukan" Mereka menghina ayat-ayat Allah sambal mempermainkanNya". Jawab Surara itu.  Sailila seperti tidak puas hati, lalu bertanya lagi "Tidak mungkin, hamba sendiri berasal dari bumi!" Sailila meninggikan suaranya.  BAIK! jawab suara itu agak KERAS.  Lalu ditnjukkan kepada Sailila sebuah skrin seumpama sebuah LAYAR TV YG AMAT BESAR! Sailila menutup mata sambal berkata>>>>cukup, cukup hamba percaya.
Maka itulah apa yang dunia hari ini sedang ALAMI? Dimana Pandemic Corona Virus bukan sekadar PENYAKIT tapi AZAB yang ALLAH turunkan dan tidak akan mampu dibasimkan oleh manusia hingga berjuta nyawa terkorban diserang COVID19 sambil berjuta manusia lagi dalam keadaan KEBULURAN!!! Dan kemuncaknya sehingga tiada ZIARAH HAJI TAHUN 1441H? Maksudnya UMRAH DAN  HAJI DIBATALKAN!!! bersambong esok…..? selepas jam 12:00 malam ini….! harap maklum.  

Jam 12:00 malam hujan terus turun diluar rumah? Namun mata ini masih belum mahu tidur, pantas kedengaran SUARA mendayu seolah-olah memanggil Sailila kesana….maka Sailila pun turun lalu melihat keluar rumah tiada sesiapa disana.  Sailila membuka pintu lalu terus menghampiri sebatang paip dihadapan rumah untuk mengambil WUDUK? ketika tunduk terlihat bayang-bayang dari belakang sambil berkata…" Lepas mengambil WUDUK sila solat dua rakaat sebagai Solat Lailatulqadar dengan niat "Usoli sunatan Lailatulqadari rakaatin lilalhitaala" Sahaja aku solat lailatulqadari dua rakaat kerana Allah takaallah.

Maka disitulah bermulanya sehingga malam ini Sailila melihat kedatangan Lailatulqadari setiap Bulan Ramadan sejak 1990 bermakna sudah hampir 30 tahun.  Dan disitulah sebenarnya DAJJAL selalu membayangi apa sahaja yang dilakukan oleh Sailila.  Maka diperintahkan segala JIN menyembah kepada DAJJAL lalu ditentang oleh Sailila sehingga terlihat WAJAH sesorang menyerupai DAJJAL (dan wajah itu merupakan seorang Pemimpin Yang Cukup Terkenal).  Lalu sebenarnya Pandemic Corona Virus adalah sesuatu yang begitu SULIT bagi Sailila menceritakan demi KESELAMATAN UMUM (segala isi bumi).

Bahkan sebenranya Yajuj & Majuj itu sebahagiannya adalah sepsis yang menyamar sebagai PANDEMIC dengan alasan supaya sehingga memaksa Al-Mahdi MUNCUL, namun Allah masih belum izinkan demi keselamatan sejagat (terutama Umat Islam).  Sesungguhnya pada malam Jumaat 15 Ramadan Imam Al-Mahdi telah disucikan dan malam ini adalah malam Jumaat ketiga Al-Mahdi berurusan dengan Allah melalui Malaikat JIBRIL tentang kenapa Rumah Allah ditutup hingga tiada sebarang solat Jemaah & Jumaat serta solat tarawih dikerjakan!? Lalu JIBRIL menyampaikan KHABAR bahawa beberapa hari lagi mengikut perkiraan Alam Ghaib penduduk bumi berhadapan masalah PALING RUMIT (yakni AZAB YANG BERAT)…..PERINGATAN!!! Khalifah (penulis).











































Tiada ulasan:

Catat Ulasan